vw polo coupe tehot

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

harri81
-
Viestit: 268
Liittynyt: 19.2.2004 17:35

vw polo coupe tehot

ViestiKirjoittaja harri81 » 17.8.2008 8:45

elikkäs, minkähän verran hevosia löytyy tellin alta? Vm. on 91 ja kone 1.3 monipiste ruisku. Onko tehoissa mitää eroa yksipiste ruiskuun verrattuna.

zero
ffp jäsen
Viestit: 2100
Liittynyt: 19.8.2003 17:11

ViestiKirjoittaja zero » 17.8.2008 15:56

4-pisteruiskujakin on sitten kahta teho: 55hv/NZ ja 75hv/3F, ainakin siis faceliftissä. Tuo 55 on yleisempi, ulospäin näyttävät samoilta. Yksipisteruiskun tehoja en muista..

harri81
-
Viestit: 268
Liittynyt: 19.2.2004 17:35

ViestiKirjoittaja harri81 » 17.8.2008 17:20

Itellä oli aikasemmin (ekana autona)polo classic vm.-84 ja siinä oli muistaakseni tehoa 55hv. Voisko tuossa ruiskukoneessa olla sitten sama heppa määrä vai onko se 55hv sitten se yksipisteruisku(ns.sähköinen kaasari)?ja peltoautona on vm.74 polo 1.1 koneella ja siinä on hepoja 50. tiedä sitten. mukavampihan se olis jos siinä olisi se 75hv=)

MikaJ
-
Viestit: 4043
Liittynyt: 24.7.2003 18:09

ViestiKirjoittaja MikaJ » 17.8.2008 18:19

Yksipisteruiskussa on myös 55hp.

-74 Poloa ei ole olemassakaan, mutta jos se on Mk1 niin täällä olisi kiinnostunut ostamaan muutaman osan mikäli siinä olisi mm ehjä kojetaulun "jalopuulista".

zero
ffp jäsen
Viestit: 2100
Liittynyt: 19.8.2003 17:11

ViestiKirjoittaja zero » 17.8.2008 18:21

Otteestahan tehot näkyy, tai jos on huoltokirja niin sen etusivulta koneen tyyppi. 75hv/3F on ns. GT-kone , jonka yhteydessä on myös tietääkseni hieman tiheävälittesempi laatikko. Ero ajossa tuohon 55hv:hen on tuntuva. Myyty briteissä ja Saksassa GT-mallina tuolla, Suomessa löytyy esim. CL-mallin Classicista, en ole törmännyt yhteenkään GT-nimikkeellä olleeseen 86C Poloon, ei sillä et olisin varsinaisesti etsinytkään..
Koneiden kuvat: NZ kone vs. 3F kone, erota noi nyt sitten tosta... NZ:sta tossa koneessa suuttimien ympärillä muovikotelot, mut oon nähnyt myös 3F koneen kuvan jossa ne on, joten ei sekään auta. Jäähdytinnesteen säiliöt voi olla vuosimalli eroja.

MikaJ
-
Viestit: 4043
Liittynyt: 24.7.2003 18:09

ViestiKirjoittaja MikaJ » 17.8.2008 18:35

Virranjakajasta varmaan erottaa, koska 55hp/75hp on eri ruiskujärjestelmät. Eli 55hp jakajassa on alipainesäätö, 75hp ei.

zero
ffp jäsen
Viestit: 2100
Liittynyt: 19.8.2003 17:11

ViestiKirjoittaja zero » 17.8.2008 18:58

Hyvä, löytyihän tarkempaakin tietoa ;).

harri81
-
Viestit: 268
Liittynyt: 19.2.2004 17:35

ViestiKirjoittaja harri81 » 23.8.2008 11:01

juu, kone on toi NZ. Huolto/ohjekirjaa ei ole.laatikko on vaa neljälovinen. näiköhän tosta sais miten hevosia irti? miten ne tehot on otettu siitä 75heppasesta?jonkulaiset "aivot" kait löytyy ku on sähkönen toi ruisku. Mitä eroa on 1- ja monipisteruiskulla?polttoainetaloudessa,väännössä?

kyl siihe polosee jotai osia löytyy,varaosa autona on audi 50. On MK1,vuosmallia en muista,70-luvun polonen kuitenkin. paperit löytyy kuitenkin.

harri81
-
Viestit: 268
Liittynyt: 19.2.2004 17:35

ViestiKirjoittaja harri81 » 18.2.2010 12:08

näiköhän jollain olis ylimääräsenä 75heppase polosen kilkkeitä? kerkeis mamma kauppaan

tikkku
-
Viestit: 179
Liittynyt: 9.9.2005 23:53

ViestiKirjoittaja tikkku » 12.6.2011 8:29

mulla ois tonnikuussataanen aee moottori valmiina 75hp ja vääntöäkin erilailla


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa