1.9 tdi AHF pumpun ajotus ja polttoaineen lämpötila

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Balthar
-
Viestit: 64
Liittynyt: 11.5.2011 21:11

1.9 tdi AHF pumpun ajotus ja polttoaineen lämpötila

ViestiKirjoittaja Balthar » 8.6.2011 13:49

vihdoinkin kun sain vag-comin rekisteröidyn version käyttööni niin selvisi tällaisia hienouksia... kuvassa näkyy pumpun ajotus yms tiedot.. miten ihmeessä polttoaineen lämpötila voi näyttää noin hulluja lukemia.. mitään bokseja tai evryä autossa ei .. lastuakaan en usko.. mitään vikakoodeja ei anna ... ja toinen.. luin jostain täältä foorumilta että vag-comilla pystyy liikuttelee vnt siipiä auton ollessa käynnissä.. mistä tämä tapahtuu.. kun pientä jumitusta yhdessä kohdi meinaa olla..

Kuva


Ja miten tapahtuu AHF koneessa tuo pumpun ajotuksen muuttaminen jos tämä nyt siihen menee loppujen lopuksi.. ?

Mikhauta
-
Viestit: 3845
Liittynyt: 23.7.2003 10:18

ViestiKirjoittaja Mikhauta » 8.6.2011 14:51

Sulla on ainakin väärä moottori valittu tuosta valikosta, missä nyt lukee "All 1Z 1994->"

Ja miten tapahtuu AHF koneessa tuo pumpun ajotuksen muuttaminen jos tämä nyt siihen menee loppujen lopuksi.. ?

Pumpun hihnapyörää säätämällä

luin jostain täältä foorumilta että vag-comilla pystyy liikuttelee vnt siipiä auton ollessa käynnissä.. mistä tämä tapahtuu.. kun pientä jumitusta yhdessä kohdi meinaa olla..

Engine -> Output tests
Viimeksi muokannut Mikhauta, 8.6.2011 14:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Balthar
-
Viestit: 64
Liittynyt: 11.5.2011 21:11

ViestiKirjoittaja Balthar » 8.6.2011 14:55

joo ne se unohtu tähän kuvaan vaan valitsin myös sen ahf:än golfin kohdalta ja tulos oli sama..

Balthar
-
Viestit: 64
Liittynyt: 11.5.2011 21:11

ViestiKirjoittaja Balthar » 9.6.2011 10:50

Tässäpä uusi kuva pumpun ajotuksesta.. onko tuo polttoaineen lämpötila aivan normaalia että se pyörii tuolla 170 asteen hujakoilla? o.O

Kuva

Axi
-
Viestit: 1326
Liittynyt: 21.5.2006 10:51

ViestiKirjoittaja Axi » 9.6.2011 11:13

Polttoaineen lämpötila ei näy celsius-asteina testerillä, vaan ihan mitta-arvona.

Sulla on kone joko kylmä tai ajoitus muuten vaan liian aikaisella kuvan mukaan.

Balthar
-
Viestit: 64
Liittynyt: 11.5.2011 21:11

ViestiKirjoittaja Balthar » 9.6.2011 12:17

joo.. no selvittääkin hieman asiaa.. ajotus on aikasella koska kun mittasin niin lämmöt oli 90 asteessa.. eli ajotus hommiin joutuu.. onko homma miten vaikea suorittaa itse.. vai palkkaanko jonkun tekemään.. vaikkakin tekemällähän ja virheistähän sitä parhaiten oppii.. :D

pete73
-
Viestit: 2110
Liittynyt: 11.2.2011 17:45

ViestiKirjoittaja pete73 » 9.6.2011 22:49

Helppo homma. Hyvin pienin liikkein vaan kokeilemaan...
Lukaise tuo ensin :) http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=64634

Balthar
-
Viestit: 64
Liittynyt: 11.5.2011 21:11

ViestiKirjoittaja Balthar » 11.6.2011 13:22

Joo.. todellakin HYVIN pienin liikkein.. jessus.. meni melkei tunti tuossa säädössä.. eka liikautus ni hävis kartalta helvettiin koko käyrä.. :D.. siitä sitte lähtee säätelee takas päi.. :D.. sain viitearvon.. (sinisen viivan) alapuolelle sen käyrän.. muistaakseni 38 +-2 mutta ajattelin tänään vielä säädellä sen sinne 50 paikkeille.. koska parempi ilmeisesti ennakko ku myöhemmässä.. :).. ja ajotuksen jälkee pitäis alkaa hammerointi hommiin.. :).. sais pikkase hönkyä lisää.. ja myöhemmin ois tarkotus mappi anturi vaihtaa siihe 3 barin mappiin.. niin eiköhän niillä vähä aikaa pärjäile.. =)


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 36 vierailijaa