Jetta, gt tdi + gt tdi cc, GTI cab -81, audi S3
Valvoja: ffp jäsenet
Jetta, gt tdi + gt tdi cc, GTI cab -81, audi S3
Laitetaanpas omistakin käyttöautoista vähän infoa; ensin oli jetta, 1.6 d ajettu 450000 sen aikaisilla perusmuutoksilla kuten weitec 60/40, merkitön maski, muokattu peräloossi, m3 look peilit ym. Vanteet oli remotecit 9x16 ja 7,5x16 jotka myöhemmin hinkattiin ja maalattiin seuraavaan
autoon sopiviksi. Tämä olikin sitten mallia golf 3 gt tdi 66kw vm-94 1z nykyttäjädieselillä. Sitäkin tuli taas sen aikaisten muoti-ilmiöiden mukaan laitettua sieltä ja täältä.
Alustana oli formel-k säädettävä, vanteet ensin remotecit ja myöhemmin uudet borbetin a:t, kattokaiteet hinkkasin kiiltäviksi, romilistaa ympäriauton ja talbot peilit myös kromisena ym.
Nykyisin käyttöautona toimiva gt tdi cc 81kw vm-97 tuli minulle tämän näköisenä.
Varusteita colour conceptissa on mukavasti mm. automaatti ilmastointi, vak. nop. säädin, ajotietokone, nahkasisusta ym. Värinä mielipiteitä jakava salsagreen ;) jota piti heti alkuunsa alkaa peitteleen mustalla.
Colour concepteissa erikoinen väri on se juttu niin älä ainakaan maalaa sitä eri
värillä. Tarpeeksi kauan kun katselee noin härskiä väriä niin se rupee ärsyttään, samalla tuli vaihdettua venton keulaosat, koska ne vaan on niin paljon kauniimmat kun golfissa. Tässäkin tapauksessa mm. albanzon ja jii been golfit "pakotti" tekemään nuo keulamuutokset, sori pojat, mitäs teettä niin hienoja autoja.
Sisusta pysyy vakiona, koska musta ja vihreä sopii yllättävän hyvin yhteen.
Toinen sisustakuva
Ens kesän vanteiksi ois tulossa tämmöset kokoa 8x16. Muutama talvikuva: http://s49.photobucket.com/albums/f269/ ... a001-1.jpg
http://s49.photobucket.com/albums/f269/ ... uva004.jpg
http://s49.photobucket.com/albums/f269/ ... a035-1.jpg
http://s49.photobucket.com/albums/f269/ ... 08-1-1.jpg
autoon sopiviksi. Tämä olikin sitten mallia golf 3 gt tdi 66kw vm-94 1z nykyttäjädieselillä. Sitäkin tuli taas sen aikaisten muoti-ilmiöiden mukaan laitettua sieltä ja täältä.
Alustana oli formel-k säädettävä, vanteet ensin remotecit ja myöhemmin uudet borbetin a:t, kattokaiteet hinkkasin kiiltäviksi, romilistaa ympäriauton ja talbot peilit myös kromisena ym.
Nykyisin käyttöautona toimiva gt tdi cc 81kw vm-97 tuli minulle tämän näköisenä.
Varusteita colour conceptissa on mukavasti mm. automaatti ilmastointi, vak. nop. säädin, ajotietokone, nahkasisusta ym. Värinä mielipiteitä jakava salsagreen ;) jota piti heti alkuunsa alkaa peitteleen mustalla.
Colour concepteissa erikoinen väri on se juttu niin älä ainakaan maalaa sitä eri
värillä. Tarpeeksi kauan kun katselee noin härskiä väriä niin se rupee ärsyttään, samalla tuli vaihdettua venton keulaosat, koska ne vaan on niin paljon kauniimmat kun golfissa. Tässäkin tapauksessa mm. albanzon ja jii been golfit "pakotti" tekemään nuo keulamuutokset, sori pojat, mitäs teettä niin hienoja autoja.
Sisusta pysyy vakiona, koska musta ja vihreä sopii yllättävän hyvin yhteen.
Toinen sisustakuva
Ens kesän vanteiksi ois tulossa tämmöset kokoa 8x16. Muutama talvikuva: http://s49.photobucket.com/albums/f269/ ... a001-1.jpg
http://s49.photobucket.com/albums/f269/ ... uva004.jpg
http://s49.photobucket.com/albums/f269/ ... a035-1.jpg
http://s49.photobucket.com/albums/f269/ ... 08-1-1.jpg
Viimeksi muokannut kartza, 24.10.2016 14:41. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
Ats cupit tuli myytyä älykkäästi kesän kynnyksellä, nyt sitten etsitään pikkukiireessä kesäksi uusia vanteita. Tahtoo vaan olla aika hintsusti noita 8x16 kokoja tarjolla. Bbs:iä olen etsinyt, niitä ei taas 4x100 jaolla ole sattunut silmään kovinkaan usein.
Jos tämä menee jaon muutos hommiksi, niin kannattaako se tehdä autoon vai vanteisiin, esim. 4x100<->5x112
Jos tämä menee jaon muutos hommiksi, niin kannattaako se tehdä autoon vai vanteisiin, esim. 4x100<->5x112
Korkeussäädettävä alusta tuli asennettua tuossa keväällä ja jonkulaiset vanteetkin löytyi kesäksi, keskin kt4 kokoa 9x16. Ikuinen arvailu että mahtuuko 3 golfissa vakiokaarien sisällä pyörimään ratkesi osaltani positiivisesti, et 25 ja kumeiksi 195/45 niin menee vaikka eteen. Toki sisäkantit oli mankeloitava. Keulaa ei saa yhtään alemmas, koska alustan korkeussäätömutterit ottaisivat kiinni vanteen sisäreunaan, mut eiköhän näillä vähän aikaa mennä...
Lisää kesäkuvia:
http://s49.photobucket.com/albums/f269/ ... vat021.jpg
http://s49.photobucket.com/albums/f269/ ... vat042.jpg
http://s49.photobucket.com/albums/f269/ ... vat057.jpg
http://s49.photobucket.com/albums/f269/ ... vat069.jpg
Lisää kesäkuvia:
http://s49.photobucket.com/albums/f269/ ... vat021.jpg
http://s49.photobucket.com/albums/f269/ ... vat042.jpg
http://s49.photobucket.com/albums/f269/ ... vat057.jpg
http://s49.photobucket.com/albums/f269/ ... vat069.jpg
Tuossa vielä videonpätkä miten 195/45 nasautettiin tykillä ysille
http://s49.photobucket.com/albums/f269/ ... deo000.flv
http://s49.photobucket.com/albums/f269/ ... deo000.flv
Suunnilleen noin :) Tuo "tykissä" oleva paineilmasäiliö täytetään ilmalla ennen jokaisen renkaan asentamista jolla ammutaan sitten max 6bar silmänräpäyksessä niin saadaan ylikapean kumin reunat lähemmäs vanteiden reunoja, jolloin ilma saadaan pysymään kumien sisällä. Samalla normi renkaantäyttölaite pumppaa venttilin kautta ilmaa
golfi lähti jouluna uudelle omistajalle ja tilalle tuli passat variant tdi 96kw vm 2001. joitain tuohonkin pitäis rapsutella, hifi, alusta ja vannepäivitystä on jo tehty. alustana on h&r 50mm, vanteet artec 8,5x18 ja 10x18.
http://s49.photobucket.com/albums/f269/ ... ssatti.jpg
http://s49.photobucket.com/albums/f269/ ... ssatti.jpg
Kakkosautoksi ykkönen, tuommonen ruotsintuonti ilmestyi pihaan viimeviikolla, kauan olin etsinyt ykkös avoa ja olin jo luovuttamassa, koska kuulin juttua vuotavista, reikäsistä ja kalliista katoista mikä on näissä malleissa ominaista. Lähdinkin turun läheltä hakemaan vasta ruotsista uitettua umpikorista vm-80 gls golfia joka vaikutti hyväkuntoiselta ja asialliselta, samassa ladossa kuitenkin lojui tämmönen avo, karmann cabriolet GTI 1981, ajettu 136tkm josta sitten loppujenlopuksi hierottiin kaupat. Plussaa tässä on tekniikka, joka toimii hienosti ja ehjä katto, sekä jokseenkin ruostevapaa kori, tosin perus paikat, kuten muovikaarien alta näytti olevan rapsuttelun tarpeessa, väri on alkuperäinen, uudelleen maalattu jossain vaiheessa. Kuskin ovessa on sävyero muuhun autoon verrattuna. Edellinen omistaja ilmeisesti yrittänyt väkisin tehdä tästä rabbitia, koska peräloossissa on siihen viittaava merkki ja etuloksuissa äärivalot ;) onneksi hanskalokerosta löytyi alkuperäiset gti merkit keulaan ja perään.
Sisusta on kohtuukuntoinen, musta ja vähän väsyneillä penkeillä. hattuhyllyllä on jonku älykön rakentamia 6x9 viritelmiä ja etu ovipahveissa roikkuu jotain nykyaikaisia kajareita, joten entisöintihommia riittää. Muuten kyllä sisusta asiallinen, kuvia laittelen lisää kun hommat etenee...
Sisusta on kohtuukuntoinen, musta ja vähän väsyneillä penkeillä. hattuhyllyllä on jonku älykön rakentamia 6x9 viritelmiä ja etu ovipahveissa roikkuu jotain nykyaikaisia kajareita, joten entisöintihommia riittää. Muuten kyllä sisusta asiallinen, kuvia laittelen lisää kun hommat etenee...
Viimeksi muokannut kartza, 5.11.2010 23:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tuleeko tuohon peräluukun aukaisumekanismin ympärille jokin erillinen kumitiiviste kun näyttää valo paistavan sieltä reunoista läpi?
Toisen etuoven maalaus seuraavana ohjelmassa, niin saa samaan sävyyn muun auton kanssa, Brazil Brown Metallic eli L96F on tämän auton väri.
Ilokseni huomasin kaatosateella ajaessa et sisätilat pysyi kuivana, joten eipähän tarvi tuon rätin ja tiivisteiden kanssa ensimmäisenä rueta tappeleen
Toisen etuoven maalaus seuraavana ohjelmassa, niin saa samaan sävyyn muun auton kanssa, Brazil Brown Metallic eli L96F on tämän auton väri.
Ilokseni huomasin kaatosateella ajaessa et sisätilat pysyi kuivana, joten eipähän tarvi tuon rätin ja tiivisteiden kanssa ensimmäisenä rueta tappeleen
Pikku puuhastelua aloittelin golfin parissa, sen verran löytyi korista sanomista että ajattelin ylimaalata sen kevääseen mennessä. Nosturilla kun käytin niin pohja oli kauttaaltaan erittäin hyvä.
Kuskin puolen takakaari oli muovin alta paikan tarpeessa
http://i49.photobucket.com/albums/f269/ ... va0140.jpg
muut kaaret näyttivätkin jo paremmalta
http://i49.photobucket.com/albums/f269/ ... va0145.jpg
Perinteiset alusta ja vanteet on hankintalistalla, joten aikaisemmissa kuvissa näkyvät borbetit ois myynnissä jos jotain kiinnostaa. speksit 7x15 et 30 jako 4x100, kesärenkaat 195/50, ajaa kesän.
http://i49.photobucket.com/albums/f269/ ... 0143-1.jpg
http://i49.photobucket.com/albums/f269/ ... va0181.jpg
http://i49.photobucket.com/albums/f269/ ... va0182.jpg
Tällä hetkellä entisöintihommat seisoo vähän aikaa kun samassa tallissa asuva marraskuussa hankkimani passatti on pienen yleisremontin alla, kyseinen rassi on vm 2000 variant highline tdi 85kw, helmiäismusta ja mustalla täysnahkasisustalla.
Kuskin puolen takakaari oli muovin alta paikan tarpeessa
http://i49.photobucket.com/albums/f269/ ... va0140.jpg
muut kaaret näyttivätkin jo paremmalta
http://i49.photobucket.com/albums/f269/ ... va0145.jpg
Perinteiset alusta ja vanteet on hankintalistalla, joten aikaisemmissa kuvissa näkyvät borbetit ois myynnissä jos jotain kiinnostaa. speksit 7x15 et 30 jako 4x100, kesärenkaat 195/50, ajaa kesän.
http://i49.photobucket.com/albums/f269/ ... 0143-1.jpg
http://i49.photobucket.com/albums/f269/ ... va0181.jpg
http://i49.photobucket.com/albums/f269/ ... va0182.jpg
Tällä hetkellä entisöintihommat seisoo vähän aikaa kun samassa tallissa asuva marraskuussa hankkimani passatti on pienen yleisremontin alla, kyseinen rassi on vm 2000 variant highline tdi 85kw, helmiäismusta ja mustalla täysnahkasisustalla.
^^ Lukkoako tarkoitat? click! ... lukko ja "pari" muuta mk1 cabrion osaa
Ylimaalaus jäi tälle talvelle tekemättä, oli asuntoauto- ja venevuokralaiset vallannut firman hallin talveksi, mutta siistimisellä ja muoviosien maalaaisella sai kummasti ilmettä golfille.
keulaan tuli valopäivitys, maskin entisöinti ja puskuri takas mustaksi.
http://i49.photobucket.com/albums/f269/ ... va0249.jpg
vanteet tulee ainakin aluksi rsl 8x13 ja 7x13 pienellä et:llä, kumit 175/50
http://i49.photobucket.com/albums/f269/ ... va0265.jpg
perä sai myös entisöityä merkkiä ja väriä muoviosille
http://i49.photobucket.com/albums/f269/ ... va0263.jpg
yleisilmettä ennen rajumpaa tontitusta, katsastuksen jälkeen lasketaan kesäkorkeuteen. alustaksi tuli budjettimallin ta-techiks säädettävä, syystä että edellisissä autoissani toimi mainiosti.
http://i49.photobucket.com/albums/f269/ ... va0264.jpg
keulaan tuli valopäivitys, maskin entisöinti ja puskuri takas mustaksi.
http://i49.photobucket.com/albums/f269/ ... va0249.jpg
vanteet tulee ainakin aluksi rsl 8x13 ja 7x13 pienellä et:llä, kumit 175/50
http://i49.photobucket.com/albums/f269/ ... va0265.jpg
perä sai myös entisöityä merkkiä ja väriä muoviosille
http://i49.photobucket.com/albums/f269/ ... va0263.jpg
yleisilmettä ennen rajumpaa tontitusta, katsastuksen jälkeen lasketaan kesäkorkeuteen. alustaksi tuli budjettimallin ta-techiks säädettävä, syystä että edellisissä autoissani toimi mainiosti.
http://i49.photobucket.com/albums/f269/ ... va0264.jpg
nyt ois golfissa tuore leima joka tuli kivuttomasti, kattokin on saatu valkoiseksi johon löytyi soppelit pesuaineet veneilytarvike liikkeestä. n. 500km oon ajellu ja hyvältä maistuu, ajo-ominaisuuksista ei oo kerrottavaa, koska niitä ei ole. öljypohja on nyt n. 30mm päästä asvaltista. rättikatolle pitäis jostain suoja löytää, kerää ikävästi pölyä tuonne haitareitten väliin jos on katto alhaalla. oisko kellään vinkkejä mistä niitä kannattais kysellä? yleisön pyynnöstä huolimatta laitan räkäisen kännykkäräpsyn
Viimeksi muokannut kartza, 20.8.2012 10:30. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
juttua vuotavista, reikäsistä ja kalliista katoista mikä on näissä malleissa ominaista.
Omassa oli myös kuttaperkamuovinen ja halkeillut katto, jonka vaihdoin kankaiseen.
Muutama projukuva: http://tos.pp.fi/images/album/amme/
Katto on aika helppo vaihtaa uuteen.
Tilasin sen tuolta http://www.verdeck-express.de/vw/golf1_ve_sola.htm
Ebaystä löytää katonsuojia hakusanalla
golf 1 persenning
^joo mulla on onneksi vielä ehjä tuo katto, mutta suojusta se huutaa, herkkä on tuo valkoinen väri. onko tuollainen kangaskatto helppo pitää puhtaana? nimittäin tuo mun rätin liat ja pinttymät lähti homeenpoistolla ja vinyylinpesuaineella yllättävän helposti. aikanaan jos rätinvaihto tulee eteen niin joutuu miettiin kannattaako valkoista kangasta laittaa.
oli muuten tos:lla asiallinen kuvasarja katon purusta, nätti purkaa sitten oma kun tuolta vähän lunttaa.
oli muuten tos:lla asiallinen kuvasarja katon purusta, nätti purkaa sitten oma kun tuolta vähän lunttaa.
Oma on käsitelty autoglymin pesu/hoitoaineella 2vuotta sitten.
Pölyt lähtee huuhtasemalla vähän vettä katolle. Linnunpaskoille AG putsausainetta ja vettä, päälle hoitolitkua suojaks.
Nyt katon "tukinauhojen" kohdalta alkaa suojaus pettää ja vesi ei enää helmeile niin hyvin. Ennen BIFfiä pitää käsitellä uusiks.
Katon vaihtoon löytyy DIY ohjeita netistä.
Kootusti linkkejä yms löytyy www.cabby-info.com
Pölyt lähtee huuhtasemalla vähän vettä katolle. Linnunpaskoille AG putsausainetta ja vettä, päälle hoitolitkua suojaks.
Nyt katon "tukinauhojen" kohdalta alkaa suojaus pettää ja vesi ei enää helmeile niin hyvin. Ennen BIFfiä pitää käsitellä uusiks.
Katon vaihtoon löytyy DIY ohjeita netistä.
Kootusti linkkejä yms löytyy www.cabby-info.com
kävipä viimeviikolla hiukan onnekkaasti kun lähdin kaverille hakemaan transporterin konetta savon maalta. siellä pihapiirissä oli jos jonkinlaista volkkarinraatoa, niin kysäisin isännältä et oisko sulla mulle mitään niin sieltä pellettivarastosta ryönäläjän alta löytyi kermanvärinen vr6:sen nahkasisusta, juuri sellainen mitä olin kaavaillut tuohon avoon. tehtiin edulliset kaupat, penkit on luonnollisesti puhdistusta, sovittelua ja huoltoa vailla, mutta täysin ehjät nahat.
http://i49.photobucket.com/albums/f269/ ... va0399.jpg
http://i49.photobucket.com/albums/f269/ ... va0401.jpg
http://i49.photobucket.com/albums/f269/ ... va0399.jpg
http://i49.photobucket.com/albums/f269/ ... va0401.jpg
^Voi kun kaikki "maajussit" ynnä muut maalla asuvat osaisivat laittaa kaiken tuollaisen myyntiin internettiin niin voi pojat meillä olisi jokaisella ties mitä hienouksia autossa. Juu nou. Esimerkkinä, että täällä on kylässä ainakin 2 kpl ykköskoppasia golffeja ilmeisesti ehjällä tekniikalla pölyttymässä makasiinissa, mutta itse isännät eivät suostu myymään niitä kun ovat niin "vanhoja ja harvinaisia" Tosiaan.. Siellä makasiinissahan niiden kuuluu olla ruostumassa eikä jonkun entisöitävänä. >,<
No nii, sain ujon rengastuksen vähän esille kaarien sisältä, sovittelin eteen 17mm ja taakse 19mm limput (kiitos S4Driver, nopea toimitus)
toinen
http://i49.photobucket.com/albums/f269/kar888/71.jpg
ja kolmas kuva
http://i49.photobucket.com/albums/f269/ ... uto3-2.jpg
kuvat: anu kirstinä/rantalakeus
toinen
http://i49.photobucket.com/albums/f269/kar888/71.jpg
ja kolmas kuva
http://i49.photobucket.com/albums/f269/ ... uto3-2.jpg
kuvat: anu kirstinä/rantalakeus
Viimeksi muokannut kartza, 17.7.2011 0:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
mazaman: joo meilläpäin pitää aina morottaa jos tulee hyvännäköisiä volkkareita tai naisia vastaan, ajelit kakkiksella?
Pellikka: kiitos, ois kyllä tarkoitus johonkin miittiin ajella paikalle, mut ne on mun osalta vähän huonoon aikaan kun nuo pelihommat sattuu aina päällekkäin. ois kyllä mukava nähdä livenä se sinunkin golf.
Pellikka: kiitos, ois kyllä tarkoitus johonkin miittiin ajella paikalle, mut ne on mun osalta vähän huonoon aikaan kun nuo pelihommat sattuu aina päällekkäin. ois kyllä mukava nähdä livenä se sinunkin golf.
-
- -
- Viestit: 2556
- Liittynyt: 3.9.2005 13:59
Tehän ootte ajoissa luovuttaneet, minä aattelin että jos joka aamu lähtis vaan myöhempään ja myöhempään töihin niin ehtis jäät sulaa tiestä :)
Ei tämä ole rabbit koskaan ollutkaan, edellinen omistaja kikkaillut noitten lätkien kanssa. Minulle on kerrottu ettei GTI rabbiteja avona ole edes valmistettu, joku voi paikata jos olen väärässä.
ja viittaan lähinnä tähän keskusteluun
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=79 ... =cabriolet
Miksi on pitäny jenkkimallin rabittiin vaihtaa euromallin golf lätkä?
Ei tämä ole rabbit koskaan ollutkaan, edellinen omistaja kikkaillut noitten lätkien kanssa. Minulle on kerrottu ettei GTI rabbiteja avona ole edes valmistettu, joku voi paikata jos olen väärässä.
ja viittaan lähinnä tähän keskusteluun
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=79 ... =cabriolet
Jahas, pikku päivityksiä on tullut kalustoon. Käyttöautoksi hommasin joku kuukausi sitten rouvalle 4-motion passatin highline varusteilla, 1,9tdi 96kw manuaali, kermanahoilla :) sitä on tullut tässä kesän aikana laiteltua edustuskuntoon. Avolla olen pikku hifistelyä lukuunottamatta pelkästään ajellut, kesät talvet. Tarkoitus oli viimetalven aikana aloittaa sisustan ja konehuoneen parantelut, mutta rouva lähti kouluun ja vei minulta auton, siispä mittarissa on nyt jo 152tkm kun ostaessa (loppusyksy 2010) oli 136tkm.
nykyinen käyttöauto
avon kesäasento
kermasisusta
avo 35 asteen pakkasessa
nykyinen käyttöauto
avon kesäasento
kermasisusta
avo 35 asteen pakkasessa
Vanteet päivitetty zenderin 7x15, nankangin 165/50 kumeilla. Kone edelleen auki, sylinterit hoonattu, kansi työstetty jne. Männänrenkaatkin on vielä etsinnässä... se on tämmöstä kun amatööri puuhastelee, koskaan en ole mitään moottoria aukaissu :) niin nyt taas. Ilmoittelethan ystävällisesti jos esim. vuonna -86 konkurssiin menneen varaosakaupan jämävarastosta sattuu löytymään sopivat männänrenkulat.
Jahas, taas on saatu hiukan motivaatiota avon laitossa ja tänään riipaisin savut koneesta remontin jälkeen. Kaikki tuntui pelaavan muuten hyvin mutta ykkös ja kakkos sylinteri ei tahdo millään lähteä mukaan, pääosin käy kolmella. Pyytäisinkin nyt ammattilaisten apua. Tulpat on uudet, johdot ja virranjakajan kansi myös, alipaineletkut, suodattimet samoin, eli kipinää tulee jne. Jakomerkit osoittaa oikeaan myös. Ongelma lienee bensansaannissa koska määränjakajalla ei tunnu olevan bensanpainetta ykkös ja kakkos sylinterille menevissä letkuissa läheskään yhtä paljon kuin kahdessa muussa. Olisko alalle vihkiytyneillä heittää neuvoa puusepälle ollaanko oikeilla jäljillä ja minkämoisia toimenpiteitä kannattaisi tehdä? Konehan on siis 1,6 gti 81 kW EG
Pellikan vanha g60 tekniikka tuli lunastettua niin ei tule mullekaan ihan heti tekemisen puute. Ajanmittaan olis tarkoitus istuttaa se tuohon avoon. Täytyy hattua nostaa Pellikalle, on kaveri nimittäin pitänyt huipputikissä tuon moottorin ja oheislaitteet. Mukava aloittaa puuhastelu kun tietää ettei ensin tarvitse rempata.
Re: Jetta, gt tdi + gt tdi cc, GTI cab -81, passat 4-mot
Uusi harrastepirssi rantautui pihaan. Vaatimukset olivat seuraavat: Neliveto, nahat, löylyä, räpeltämätön, musta.
Audi S3 2003 BAM moottorilla (165kw) mustilla Recaroilla. Ajettu 270tkm. Tähän mennessä olen päivittänyt mm. kytkimen kiinteällä vauhtipyörällä, ohj tehostajan pumppu, kaasuläppä, alusta (makaa vielä tallilla) ym perushuoltoja. Alimmassa kuvassa auto ostohetkellä talvirenkailla.
Audi S3 2003 BAM moottorilla (165kw) mustilla Recaroilla. Ajettu 270tkm. Tähän mennessä olen päivittänyt mm. kytkimen kiinteällä vauhtipyörällä, ohj tehostajan pumppu, kaasuläppä, alusta (makaa vielä tallilla) ym perushuoltoja. Alimmassa kuvassa auto ostohetkellä talvirenkailla.
- Liitteet
-
- IMG_8186 (002).jpg (108.19 KiB) Katsottu 24607 kertaa
-
- IMG_8137 (002).jpg (110.53 KiB) Katsottu 24607 kertaa
-
- IMG_8151 (002).jpg (110.17 KiB) Katsottu 24607 kertaa
Re: Jetta, gt tdi + gt tdi cc, GTI cab -81, audi S3
Sisustan ehostelua talven ratoksi. Perinteinen cupralippa oli istutettava myös keulalle.
- Liitteet
-
- IMG_8718.JPG (1.77 MiB) Katsottu 23913 kertaa
-
- IMG_8600.JPG (1.23 MiB) Katsottu 23913 kertaa
-
- IMG_8595.JPG (1.02 MiB) Katsottu 23913 kertaa
Palaa sivulle “Kävijöiden kalusto”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 6 vierailijaa