onko mahdollista asentaa tuohon flairiin hälytin kun siinä on nuo alipaine/ylipaineella toimivat lukot?
alkanu noita tumman karvaisia poikia pyörimään autojen ympärillä yön hämärässä ja ei huvita rahoittaa niiden valkoisia lenkkareita autohifeilläni...
onko kukaan asentanut mitään hälytintä?. mitä merkkiä mallia mitä kannattaa harkita???
kiitoksia kaikille vastaaville!
Varashälyttimen asennus jetta mk2
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viesti:
Joo, Cobralle ääni multakin!! Hintaansa nähden rauhoittaa kummasti mieltä... Ja on itse asennettavissa.
Noita on muutama tullu laiteltua ja kokemuksesta voin sanoa, että jotkut mallit ei mene ihan suoraan tuon keskuslukon kanssa yksiin, mutta lisälaitteella PITÄISI onnistua ( en vain itse saanut toimimaan...)
Noita on muutama tullu laiteltua ja kokemuksesta voin sanoa, että jotkut mallit ei mene ihan suoraan tuon keskuslukon kanssa yksiin, mutta lisälaitteella PITÄISI onnistua ( en vain itse saanut toimimaan...)
-
- -
- Viesti:
Liekö nuo kaikki cobrat VAT-hyväksyttyjä? Kuskin oveenhan voi laittaa myös pelkän paineella toimivan pumpun, jolloin avainohjaus menetetään, mutta kukapa sitä kaipaa. Tuollaista paineella ja kytkimellä toimivaa mallia, joka kävisi ihan suoraan paikoilleen, ei taida edes olla, vaan joutuu soveltamaan jostain. Paremmin tietävät voivat korjata, jos olen väärässä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”