Sellaista vihiä olen saanut, että jarrujen mahtumisen kanssa tekee tiukkaa, jos kakkoseen laittaa ATS Cup vanteet 15x7.
Siis jarrut ovat G60-malliset 280-milliset; näissähän on Girling 54 -satulat. Ottaa ilmeisesti satulan kannatinrautaan kiinni.
Miten vanteen ET vaikuttaa tässä kohtaa?
Ja pitäneekö tämä paikkansa: Käyttämällä 19-millisten jarrupalojen kanssa 256-jarruille tarkoitettuja 16-millisiä, vanteet mahtuisivat ongelmitta?
ATS Cup 15x7 ja Corradon 280 mm jarrut
Valvoja: ffp jäsenet
Ja pitäneekö tämä paikkansa: Käyttämällä 19-millisten jarrupalojen kanssa 256-jarruille tarkoitettuja 16-millisiä, vanteet mahtuisivat ongelmitta?
Nyt ei oikoluku ihan ymmärrä, mutta...
Kyllähän tuo 16mm pala vaatii 3mm vähemmän ET:tä. Kun satula tulee sisäänpäin. Tosin samaan pääset kuluneilla jarrupaloilla. Eipä tuo palan muutos siihen kiinni ottamiseen vaikuta pystysuunnassa.
Ottaa ilmeisesti satulan kannatinrautaan kiinni.
Taitaa ottaa satulan pintaan kiinni jos ottaa. 280mm jarrut Lucas 54 satulolla menee nipin napin 325mm vanteen sisäkehän mitalla.
Luitko muuten jo Tämän?
Kiitos linkistä! Erittäin hyödyllistä tietoa. Ovatko nuo vanteen sisähalkaisijan mitat mistä kohtaa otettu? Keskeltä vannetta, vai pienimmän halkaisijan kohdasta?
Ja joo, oli eksynyt virhe omaan tekstiini; idea oli siis että 19-millisten palojen tilalle 16-milliset (joita on esim. mk2 GTI 16V:ssä '89- eteempäin). Silloinhan pitäisi tulla 6 mm yhteensä lisätilaa ET:n kannalta..
Ja joo, oli eksynyt virhe omaan tekstiini; idea oli siis että 19-millisten palojen tilalle 16-milliset (joita on esim. mk2 GTI 16V:ssä '89- eteempäin). Silloinhan pitäisi tulla 6 mm yhteensä lisätilaa ET:n kannalta..
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 27 vierailijaa