Moottorin irroittamisesta
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 412
- Liittynyt: 27.8.2009 20:14
Moottorin irroittamisesta
Elikkä mk1 jetan kone pitäisis irti ottaa ja kysysinkin että mikä mahtaa olla helpoin konsti irrottaa ottaako ylä vai ala kautta. Pitäs ottaa mielellään koko pakettina eli laatikko myös. Ja onko monesta paikkaa kiinni lukuunottamatta apulaitteita? Kyseessä 1.6 Diesel.
-
- -
- Viestit: 412
- Liittynyt: 27.8.2009 20:14
-akselit veke
-jäähd. nst pois
-koneesta vesiletkut irti ja kaikki muut piuhat irti(lämpö,öljynpaine, sammutin,hehku yms..) merkkaa vaik maalarin teipillä et mikä on ja mistä( helpottaa takaisin asennusta)
-vaihelaatikosta vivut irti ja sivuun
-pakoputki irti
Kannakkeita löytyy jakopäästä, etupuolella startin luona, koneen takana(vaihelaatikosta yks ''taaksepäin'') ja akun alle tulee yks vaihelaatikosta. Sieltä ne tiirailemalla löytyy;)
Yläkautta kikoittelemalla tulee yhtenä pakettina motti+loota, jos on käytössä talja tai moottori nostin..
-jäähd. nst pois
-koneesta vesiletkut irti ja kaikki muut piuhat irti(lämpö,öljynpaine, sammutin,hehku yms..) merkkaa vaik maalarin teipillä et mikä on ja mistä( helpottaa takaisin asennusta)
-vaihelaatikosta vivut irti ja sivuun
-pakoputki irti
Kannakkeita löytyy jakopäästä, etupuolella startin luona, koneen takana(vaihelaatikosta yks ''taaksepäin'') ja akun alle tulee yks vaihelaatikosta. Sieltä ne tiirailemalla löytyy;)
Yläkautta kikoittelemalla tulee yhtenä pakettina motti+loota, jos on käytössä talja tai moottori nostin..
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 46 vierailijaa