Ongelmat jatkuu cabin kanssa.
Auto on siis JH koneellinen ja boschin mekaaninen ruisku kyseessä. Auto on seissyt 5 vuotta ilman käyntiä jonka käljeen on puhdistettu bensalinjat ja vaihettu ruiskusuodin. Myös tulpanjohot, tulpat ja ilmanputsari on vaihettu. Kipinä tulee joka tulpalle... Puristukset on kaikissa pytyissä kunnossa 11 barin luokkaa.
Hörähtää käyntiin kun on seisonut päivän, yleensä ekasta laakista, kierrokset käy korkeella. Mutta sammu melkein heti, käy kuitenkin kaikilla pytyillä. Sitten kun sammuu joutuu sahaamaan ja jos sattuu lähteen käyntiin rätkii ja pätkii ja ei käy mitenkään alle 3000rpm eikä käy kaikilla pytyillä. Tuntuisi että käy aika rikkaalla savuttaa perkeelsti.
Mistä pitäisi alkaa etsimään vikaa koska oma takki on aivan tyhjä. Jossain se on ruiskunpuolella, kenties imuvuoto, mitä muita vaihtoehtoja on?
-Jusu
Golf mk1 cabrio 1.8 mekaaninenruisku ei käy tyhjäkäyntiä.
Valvoja: ffp jäsenet
Kylmäkäynnistyssuutin vois ainakin aiheuttaa rikkaalle menon: Suutin jää auki joko ohjattuna tai sitte jumii mekaanisesti ja antaa soppaa vaikka ei pitäisi.
Bensapaineen ohjausventtiili siinä määräjakajan takana pitäisi sirkuttaa koneen käydessä, mutta jos se ei saa ohjausta tai jumii muuten ni sotkee seokset kanssa totaalisesti.
http://www.cabby-info.com/Fuel_System.htm#CIS
Tuolta lontooksi vianhakuun ja säätöön ohjeistusta.
Bensapaineen ohjausventtiili siinä määräjakajan takana pitäisi sirkuttaa koneen käydessä, mutta jos se ei saa ohjausta tai jumii muuten ni sotkee seokset kanssa totaalisesti.
http://www.cabby-info.com/Fuel_System.htm#CIS
Tuolta lontooksi vianhakuun ja säätöön ohjeistusta.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa