Tämä on tavallaan diesel-spesifi kysymys, mutta yleistettynä liittyy kaikkiin viritettyihin kakkiksiin...
Mikähän olisi paras ratkaisu moottorin tukikumeiksi kun keulalla on tärisevä old-school dieselkone?
Bensa-kakkoseen laitoin sikalla vahvistetut orkkiskumit, ja ne ainakin täristivät jo bensakoneenkin kanssa siihen malliin, että olisi pitänyt tyhjäkäyntiä säätää ylemmäs. Tärinä kylläkin häiritsi vain tyhjäkäynnillä, mutta oli havaittavasti voimakkaampaa kyllä läpi rekisterin.
Kun autolla on tarkoitus ajaa normaalia arkiajoa, pitkiäkin matkoja, mutta koneessa on vääntöä, mikä olisi "oikea ratkaisu" kumeiksi?
Missä orkkisvehkeessä on jäykimmät kumit? G60:ssä? Luulisi, että dieselin vakiokumit ovat löysähköt, koska kone tosiaan tärisee, eikä vakioissa ole kummempia tehoja.
Jäykemmät moottorin tukikumit diesel-kakkikseen?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa