Otsikon kertovalla tekniikalla oleva corrado, tyhjäkäynti on sellasen ~1100. hyppii siitä välillä ~1500rpm ja sen jälkeen kierrokset tippuu ja kuulostaa että kone sammuisi mutta herää siinä ~800rpm kohdilla takas eloon ja jatkaa tätä kunnes tahtoo itse lopettaa.
lisäksi kun kiihdyttää esim. 2 vaihteella 75% kaasulla niin kone alkaa yskimään.
lisäinfoksi: tankissa on talven yli seisseet bensat sekä vähän huonokuntoset tulpat.
tulpat on tulossa uudet ja freesiä bensaa kanssa.
voisko koko ajan päällä oleva ryyppy aiheuttaa tän? mitenkä testata/ havaita että ryyppy ois koko ajan päällä?
-91 Corrado G60 käyntiongelmia
Valvoja: ffp jäsenet
Ei ruiskuautoissa enää erillistä ryyppyä ole. Imuvuotoa veikkaisin tai sitten tuota ISV venttiiliä. Kannattaa käydä läpi kaikki ne imusarjaan tulevat kumiletkut ettei ole halkeamia ja katsoa, että ECU letku lähtee oikeasta paikasta, mikä on kaasuläppärungon takaa ylempi/apparin puoleinen nippa.
ISV venttiilin voit testata vaikka niin, että otat sen pois ja tulppaat reiän. Tyhjäkäynti kylmänä on huonompi, mutta sen pitäisi käydä tasaisesti. Jos ongelma häviää niin sitä venttiiliä voi koittaa uittaa yön yli liuttimessa ja toivoa että se korjaa ongelman tai ostaa ehjän. Siitäkään ei voi säätää mitään.
ISV venttiilin voit testata vaikka niin, että otat sen pois ja tulppaat reiän. Tyhjäkäynti kylmänä on huonompi, mutta sen pitäisi käydä tasaisesti. Jos ongelma häviää niin sitä venttiiliä voi koittaa uittaa yön yli liuttimessa ja toivoa että se korjaa ongelman tai ostaa ehjän. Siitäkään ei voi säätää mitään.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa