Moro!
Eli kerrotaan kaikki oireet: Kolme päivää sitten auto alkoi muutaman kerran paukauttamaan putkessa, jos päästi moottorijarrulle korkeilta kierroksilta ja auto on mk2 1.8 KR.
Toissapäivänä aamulla toimi edelleen hyvin, sitten yhtäkkiä iltapäivästä alkoi pätkiminen kierroksilla 1000-2000, jos antoi kaasua vaikka puoleenväliin, eli liikaa kaasua ei ihannekierroksilla. Tänään aamulla meno oli samanlaista, kunnes sama homma tuli kaikille kierrosalueille. Kitkuttelin huoltamon pihaan ja vaihdoin uudet bossilaiset tulpat. Ei auttanut. Virranjakajan puhdistus, ei vaikutusta.
Huomasin myös, että auton runkoon kosketettaessa sain pienen sähköiskun, mitä en ole ennen huomannut. Kun nyhjyttelin viirrajakan kannen tulpanjohtoja auton ollessa käynnissä, tuli kunnon tälli, normaalia?
Eli auton nykimisen huomaa pahasti kun kone on kuormitettu, lopussa se kävi kolmella kuormitettuna (korvakuulolla).
Taustoja: Jakopäänhihna vaihdettu, ajattelin viedä kireyden säädettäväksi ammattimiehelle lähiaikoina. Ajettu n. 1000km. Virranjakajan hall-anturi, tiiviste, kansi ja pyörijä vaihdettu (mötonet tuotteet), tulpanjohtosarja (motonet), venakopan tiiviste, ilmanputsari, pa-suodatin.
Eli onko joku venttiili menossa, vai kannentiiviste, vai sytkäpuolella joku pielessä (puola?), (paskat tulpanjohdot?). Kone siis toimi täysin vielä neljä päivää sitten, kun ongelma on tähän asti pahentunut kokoajan tasaisesti, eli jokin menee kokoajan enemmän rikki.
Nyt kokeneet jos nopeita neuvoja sais!
Käy kolmella? Apua tarvitaan nopeasti!
Valvoja: ffp jäsenet
Nyt seuraava homma mitä teen, on pimeellä pistää vesisumute pullolla sumua niihin johtoihin, jos saisin eriteltyä onko se jokin tietty johto mikä ampuu läpi. Tavoittena olis jos sais siihen kipinän näkymään. Jos ei löydy vikaista johtoa, joka korvata vanhalla, niin lyön tarvikepuolan ja testaan jos sillä pelittäis. Varmaan lähellä sataa euroo uudet johot marmorilla, niin jos selviis yhistämällä kaks huonoo sarjaa..
Hei sanokaas onko mahdollista, että tämän tyyppinen vika olisi bensa/ilma puolella? Mutta eihän se mitenkään polttais putkessa silloin..
Hei sanokaas onko mahdollista, että tämän tyyppinen vika olisi bensa/ilma puolella? Mutta eihän se mitenkään polttais putkessa silloin..
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa