Volkswagen polo 6N Variant 1998 1.4 käyntiongelma

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

jannn
-
Viestit: 8
Liittynyt: 9.4.2011 17:43

Volkswagen polo 6N Variant 1998 1.4 käyntiongelma

ViestiKirjoittaja jannn » 9.4.2011 17:47

Volkswagen polo 6N Variant 1998 1.4

Nyt myrkyn lykkäs, elikkä jeesiä kaivattas. Kauppaan pääsi hienosti, mutta kaupasta ei lähtenytkään ilman hinuria.

poloinen lähtee avaimesta hienosti käyntiin, vastaa kaasuun siinä ajassa, kun kerkeää olla käynnissä ja sammuu auto pysyy noin muutaman sekunnin käynnissä jonka jälkeen sammuu, kuin seinään missä lie vika apua tarvitaan. Kiitos!


EDIT:: virranjakan sisään kurkistettu ja yllätys yllätys saarnaajan ja kannen kynnet aivan kuluneet ja palaneet(sulaneet) huomenna osia metsästämään tiedä sitten tuleeko poloneesi toimimaan

jannn
-
Viestit: 8
Liittynyt: 9.4.2011 17:43

ViestiKirjoittaja jannn » 10.4.2011 16:16

lisää kurkittu bensaa antaa ja todella heikohkoa kipinää olisiko puola hajalla tai sytytysyksikkö idiksiä ??

03s
-
Viestit: 10
Liittynyt: 9.4.2011 19:44

ViestiKirjoittaja 03s » 10.4.2011 18:40

Ajonestolaite.?

jannn
-
Viestit: 8
Liittynyt: 9.4.2011 17:43

ViestiKirjoittaja jannn » 10.4.2011 19:05

Ajonestoa ei ole

jyri.h
-
Viestit: 1322
Liittynyt: 4.9.2008 15:28

ViestiKirjoittaja jyri.h » 10.4.2011 20:13

Onko se ohitettu, immohan pitäisi olla kaikissa 95-> h-autoissa?

03s
-
Viestit: 10
Liittynyt: 9.4.2011 19:44

ViestiKirjoittaja 03s » 10.4.2011 20:14

On varmasti siinä jo tehtaalta ajonesto.

Ike
-
Viestit: 3225
Liittynyt: 7.11.2003 17:00

ViestiKirjoittaja Ike » 10.4.2011 21:55

Kovastihan tuo kuulostaa ajonestolta, mutta mitäs siitä sen enempää, kun tehdasasenteinen ajonesto on kerran autosta poistettu tai se on tuotu muuttoautona kehitysmaasta, koska sitä ei omistajan mukaan ole.

jannn
-
Viestit: 8
Liittynyt: 9.4.2011 17:43

ViestiKirjoittaja jannn » 14.4.2011 19:55

Ok, ajonesto siinä siis on en ole vag miehiä niin en tiedä, mutta kertokaapas miten pääsen ohittaa ajoneston / poistaa sen

EDIT kokeiltu vara-avaimella tekee samaa

03s
-
Viestit: 10
Liittynyt: 9.4.2011 19:44

ViestiKirjoittaja 03s » 14.4.2011 21:53

Merkkiliike.

Ike
-
Viestit: 3225
Liittynyt: 7.11.2003 17:00

ViestiKirjoittaja Ike » 14.4.2011 22:16

Äkkiseltään Googlailtuna:
Ajonestolaite tuli Suomessa pakolliseksi kaikkiin uusiin henkilöautoihin lokakuussa 1998

Taitaa olla sama ajonesto kuin mk3 Golfeissa eli samat viat/ongelmat ja osat. Vikakoodeja voit lukea ja niistä ehkä päätellä onko ajonestopurkissa vika vaiko jossain matkalla. Search "ajonesto" antaa luettavaa ja tässä yksi linkki mk3 pohjalta: LINKKI

jannn
-
Viestit: 8
Liittynyt: 9.4.2011 17:43

ViestiKirjoittaja jannn » 15.4.2011 16:19

pystyykö tuota ajonesto lukija rengasta mikä on virtalukossa kokeilla mitenkään toimiiko, ja laittakaas jotain neuvoja mitä kannattaa tsekata

jannn
-
Viestit: 8
Liittynyt: 9.4.2011 17:43

ViestiKirjoittaja jannn » 24.4.2011 0:33

Vikakoodilukija ei saa yhteyttä ecuu kokeiltu muissa autoissa lukija toimii, mielellään ideoita voi laittaa tulemaan voiko ecu olla hajalla maadotus tms vika kokeillaan vielä tuota k line kikkaa mitä netissä mainostetaan.

JukkaA
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 18.4.2004 19:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja JukkaA » 24.4.2011 8:11

Taas tää 6N variantti täällä kummittelee. Onko tää siis 6KV variant vai 6N töpöperä? 6N korista kun ei ole varianttia koskaan tehtykkään.

Ecun voi testata johdottamalla vaikka vikakoodinlukijan suoraan ecun pinneihin. Se tarttee plussan, miinuksen, herätteen ja K-johdon.

jannn
-
Viestit: 8
Liittynyt: 9.4.2011 17:43

ViestiKirjoittaja jannn » 24.4.2011 10:20

Volkswagen Polo Variantia on kahta sukupolvea, vanhempaa on valmistettu 1995–2000 ja uudempaa kasvojenkohotusta on valmistettu 2000–2002.
miten hienosti mun pitää sitten vääntää, että hiffaat.
5-ovinen Farmari riittääkö tuo, polo 6n koppa farmari

ja kokeilen suoraa kytkeä ecuu katotaan mitä käy

JukkaA
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 18.4.2004 19:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja JukkaA » 24.4.2011 12:02

Jospa koitat nyt tajuta että se on 6KV. Voit vaikka omasta huoltokirjasta.

Sillä ei mitään tekemistä 6N polon kanssa. Sun autos on valmistettu Espanjassa Seatin tehtaalla Cordoban pohjalevylle.

Turnipsi
-
Viestit: 167
Liittynyt: 10.9.2009 11:29

ViestiKirjoittaja Turnipsi » 24.4.2011 12:15

Eikö näissä Poloisissakin ole ajonestonmerkkivalo, keltainen avaimen kuva? Cordobassa jää ainakin vilkkumaan tuo merkkivalo, jos ja kun ajonesto päättä pistää pelin poikki.

PS. Onko se nyt niin relevanttia tämän ongelman kannalta onko kysymyksessä 6N vai 6KV? Voi toki ollakin, koska niinkuin JukkaA jo totesikin 6N on osittain täysin eri auto kuin 6KV.

JukkaA
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 18.4.2004 19:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja JukkaA » 24.4.2011 12:32

Ei silleen väliä, toki en 6N polon sähkökaaviolla lähtisi vikaa etsimään.

jannn
-
Viestit: 8
Liittynyt: 9.4.2011 17:43

ViestiKirjoittaja jannn » 24.4.2011 12:49

enpä mä paljoo sillä cordoban pohjalevyllä vikakoodeja lue, eikä ole avaimen kuvaa mittaristossa, et sillee tuutko pätee vähä lisää tunnut olevan hyvin mielenkiintoinen ihminen vitun idiootti modet voi poistaa
tai lukita täällä kun ilmeisesti ole kuin pakoputkenasentajia

Micco
-
Viestit: 679
Liittynyt: 25.8.2003 18:24
Viesti:

ViestiKirjoittaja Micco » 24.4.2011 15:06

Kauhee itku ja parku, kun joku huomauttaa että topicin nimessä olevaa automallia ei ole olemassakaan. =/

Puhumattakaan siitä, että 6N ja 6KV ovat täysin erilaiset sähköiltään vian hakuun liittyen. Onnea vain topicin aloittajalle, ja hyvää pääsiäistä. Toivotaan että noin kohteliaalla tyylillä löytyy apua foorumeilta jatkossakin. Toivottavasti vika löytyy.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 27 vierailijaa