Auton huippunopeus on 80km/h ja jos oikein polkee niin 90 km/h saattaa saada. Tämäkin riippuu siitä onko miten ylä vai alamäki. Vika siis päällä kokoajan niin kylmällä kuin lämpimällä koneella..
Ei vikakoodeja muuten paitsi jonkun ajan päästä että ahtopaineet jää pyydetystä. Lisätään listaan kunhan veli saa ne luetettua.
Eli ahtopaineet pyörii siinä 0.1-0.15
Käyty läpi
-Alipaineletkut
-Turbo (tsekattu että pyörii ja siivet ehjät ja että hukkaportti toimii..)
-N75 uusittu kun oli jumissa
-Ahtoputket koeponnistettu 2bar asti eikä vuotoja
-Map anturi koeponnistettu ja Vag-Com näytti samaa kuin erillinen mittari
Tässä mallissa ECU:n sisäinen MAP anturi.
-MAF vaihdettu
-EGR tukittu laipoilla
Rupeaa menemään vähän mystiseksi tämä vika.
-98 3B passat AHU Automaatti ei kulje.
Valvoja: ffp jäsenet
Itsellä hieman samantyylistä ongelmaa AHU Cordobassa.
Kaasua painettaessa pienillä kierroksilla kiihtyy hetken(alle sekunti) normaalisti ja sitten on tehot täysin kadoksissa. Kun päästään kitkutettua yli 2000 kierroksen, niin tehot palaavat. Vikaa on esiintynyt nyt parina päivänä, eikä esiinny joka liikkeelle lähdössä.
Onkohan ilmamäärämittarissa tai jopa pumpussa sanomista.
Vikakoodeja ei ole ollut mahdollista luetuttaa, joka toki varmasti kertoisi vian.
Mutta jos joku täälä osaisi auttaa ilman koodeja?
Kaasua painettaessa pienillä kierroksilla kiihtyy hetken(alle sekunti) normaalisti ja sitten on tehot täysin kadoksissa. Kun päästään kitkutettua yli 2000 kierroksen, niin tehot palaavat. Vikaa on esiintynyt nyt parina päivänä, eikä esiinny joka liikkeelle lähdössä.
Onkohan ilmamäärämittarissa tai jopa pumpussa sanomista.
Vikakoodeja ei ole ollut mahdollista luetuttaa, joka toki varmasti kertoisi vian.
Mutta jos joku täälä osaisi auttaa ilman koodeja?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 70 vierailijaa