aaz koneeseen oikean kokoinen turbo

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

jullikka_91
-
Viestit: 19
Liittynyt: 20.1.2011 22:59

aaz koneeseen oikean kokoinen turbo

ViestiKirjoittaja jullikka_91 » 7.4.2011 18:46

ajattelin laittaa kkk k03 tilalle garretint03. onko tämä liian iso turbo? mitä te olette laittaneet tai suosittelette? kiitos jo etukäteen!
edit. eli tehoalue sais siottua 150-180hp välille. ja autossahan oli vhän aikaa garrett t03 ar48/42. sen verran oli turbo isompi kuin vakio että joutu hukkaportin paikkaa vaihtamaan kun otti rintapeltiin kinni.. ja kokoero vakioon oli iso.. noin 2 kertaa vakiota isompi. täälä turbolla heräsi vasta 3500rpm kohilla. isompi nestepää on hankintalistalla ja ehken uudet korkeapaneisemmat suuttimet. kaikkki tieto on tervetullut!
Viimeksi muokannut jullikka_91, 8.4.2011 4:35. Yhteensä muokattu 3 kertaa.

Vaggeni
-
Viestit: 39
Liittynyt: 7.4.2011 17:58

ViestiKirjoittaja Vaggeni » 7.4.2011 18:54

Garretin 03:stahan on vakiona 1.6Td:ssä.

Kertoisit ensin vähän että millaisia tehoja tavoitteena autosta on saada, mitä muita muutoksia jne.

jullikka_91
-
Viestit: 19
Liittynyt: 20.1.2011 22:59

ViestiKirjoittaja jullikka_91 » 7.4.2011 22:53

ajattelin laittaa muuttuva siipisen turbon aaz koneeseen. garrett gt28.. vois kuvitella että on aika sopivan kokoinen ja teakin tällä pitäisi ihan hyvin saada??

only4pro
-
Viestit: 1402
Liittynyt: 11.2.2006 15:13

ViestiKirjoittaja only4pro » 7.4.2011 23:06

kannattaa sitten korjata tuo otsikko, turhat (eli kaikki) huutomerkit sekä kiire-sana pois tuolta...

jos asialla on kiire, mene laakkoselle

wetbussy
-
Viestit: 59
Liittynyt: 6.9.2010 0:54

ViestiKirjoittaja wetbussy » 7.4.2011 23:09

Jo turbosta tiedät yhtä paljon ku sika satelliitista niin jätäppä se muuttuvasiipisen asentaminen jollekkin joka asiasta ymmärtää..

Vaggeni
-
Viestit: 39
Liittynyt: 7.4.2011 17:58

ViestiKirjoittaja Vaggeni » 8.4.2011 2:16

No täältä foorumilta löytää kyllä 1.9td:n virittelyyn aika kattavasti tietoa kun käyttää hakua.
Ei ole oikotietä onneen niinkuin ei dieselin viritykseenkään.
Täytyy opetella tietämään mitä tekee miten tekee ja koneeseen oikeat palikat kiinni säätää koko paketti balanssiin niin tehoakin löytyy.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 54 vierailijaa