cordoban ratin irroitus
Valvoja: ffp jäsenet
cordoban ratin irroitus
Elikkäs ois tarkoitus vaihtaa pyyhkijän viiksi. Onko ratin ja bägin irroituksessa mitään erikoista? Lähinnä mietityttää se kun irroittaa ratin ettei purkaannu sieltä takaa mitään. Oisko täsmä ohjeita tarjolla
Kannattaa ottaa 15-30min aikaisemmin akun kaapeli irti ennen kun alkaa bägejä irroittelemaan.
- Käännä pyörät suoraan
- Ratin takaa pari ruuvia auki (jos on, yleensä on)
- Bägi pois (muista irrottaa se bägin keltainen johto)
- Keskimutteri auki (24mm hylsy), mutterin alla on sellainen peltilätkä joka painaa punaista bägin johtospiraalin lukitsinnappulaa. Se lukitsee johdon oikeaan asentoon.
- Rattitolpan alamuovi irti sekä bägin johdon toinen töpseli irti
- Ratti pois
Tämän jälkeen pääsetkin käsiksi viiksiin, mikäli oikein muistelin nuo vaiheet.
- Käännä pyörät suoraan
- Ratin takaa pari ruuvia auki (jos on, yleensä on)
- Bägi pois (muista irrottaa se bägin keltainen johto)
- Keskimutteri auki (24mm hylsy), mutterin alla on sellainen peltilätkä joka painaa punaista bägin johtospiraalin lukitsinnappulaa. Se lukitsee johdon oikeaan asentoon.
- Rattitolpan alamuovi irti sekä bägin johdon toinen töpseli irti
- Ratti pois
Tämän jälkeen pääsetkin käsiksi viiksiin, mikäli oikein muistelin nuo vaiheet.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa