Nyt on nestettä hävinnyt johonkin. Ei paljoa, mutta koskaan ei ole aiemmin ollut alle alamerkin pinta.
Kysymys on seuraavanlainen: Jos EGR-coolerin sulkee pois kierrosta testausmielessä, niin voiko siitä olla mitään haittaa pidempi aikaisessa kokeilussa..?
Koska vuoto on vähäinen, niin pitäisi varmaan muutama 1000km ajella, ilman nestekiertoa siellä, jotta jotakin selviäisi..
BKC-kone kyseessä..
EGR-coolerin tutkinnasta?
Valvoja: ffp jäsenet
Kyllä se neste sieltä pakoputken kautta pihalle pääsee, jos "vaihtimessa" on sisäinen vuoto?
Vuotoja letkuissa ei ole, eikä painetta/ilmavaivoja tms.
Alan epäillä omaa vainoharhaisuutta, koska katsoin nestetasoa pakkasessa seisseestä moottorista. Mielenkiinnosta lämmitin eberillä nesteen sinne vajaan 90 asteen mittarinäyttämään ja tämä nosti tasoa paisarissa jo 10mm.
Ajon jälkeen se olikin sitten jo varmaan aikalailla siinä missä sen alunperin halusinkin olevan..
Että tällainen vikahavainto tälläkertaa.. :)
Vuotoja letkuissa ei ole, eikä painetta/ilmavaivoja tms.
Alan epäillä omaa vainoharhaisuutta, koska katsoin nestetasoa pakkasessa seisseestä moottorista. Mielenkiinnosta lämmitin eberillä nesteen sinne vajaan 90 asteen mittarinäyttämään ja tämä nosti tasoa paisarissa jo 10mm.
Ajon jälkeen se olikin sitten jo varmaan aikalailla siinä missä sen alunperin halusinkin olevan..
Että tällainen vikahavainto tälläkertaa.. :)
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 74 vierailijaa