G60 -92 Corrado Ongelmia

Kaikki bensiinimootterihin ja niihin liittyvään tekniikkaan keskittyvä

Valvoja: ffp jäsenet

Superjanne
-
Viestit: 17
Liittynyt: 29.7.2010 14:24

G60 -92 Corrado Ongelmia

ViestiKirjoittaja Superjanne » 16.3.2011 0:13

Eli tarvisin nopeeta vastausta mielellään :)

Kyseinen auto saattaa sammua kun vaihtaa vaihdetta tai muutenvaan on tyhjäkäynnillä joka aaltoilee huomattavasti.

Nopea täyskaasu kiihdytys, niin puutuu kuin ei saisi tarpeeksi bensaa, vaikka sitä kyllä tulee, tuntuu siltä kuin sammuttaisi virrat kokonaan... Tehot on muuten kyllä tallessa, nämä ongelmat kun saisi vaan kitkettyä pois.

HeikkiS
-
Viestit: 282
Liittynyt: 26.6.2006 21:34

ViestiKirjoittaja HeikkiS » 16.3.2011 9:39

itsellä vastaavat oireet hävisi, kun laitoin sytkäpuolelta jakajan pyörijän, kannen, tulpanjohdot ja tulpat uusiksi. ei oo enään puutunu tai yrittäny sammua

Superjanne
-
Viestit: 17
Liittynyt: 29.7.2010 14:24

ViestiKirjoittaja Superjanne » 16.3.2011 23:28

Tyhjäkäyntivika selvitetty, TK moottori oli likainen.. Edelleen kuitenkin puutuu kun antaa nopeeta kaasua, varsinkin kun kaasun pohjaa jopa tyhjäkäynnillä niin meinaa kone sammua.

motu
-
Viestit: 76
Liittynyt: 30.7.2007 11:16

ViestiKirjoittaja motu » 17.3.2011 16:59

Alipaineletkut kannattaa käydä läpi.

Superjanne
-
Viestit: 17
Liittynyt: 29.7.2010 14:24

ViestiKirjoittaja Superjanne » 17.3.2011 22:38

Alipaine letkut on käyty läpi, ei murtumia saatisitten muutakaan...

2Jake
-
Viestit: 64
Liittynyt: 6.7.2006 15:47

ViestiKirjoittaja 2Jake » 18.3.2011 15:47

Alipaine letkut on käyty läpi, ei murtumia saatisitten muutakaan...


Imusarjan/tulipellin välistä oot vilassu kuormantunnistimen/mfa letkut kans? melkee käsikopelolla ainakin omassa, maadotukset kunnos, joillakin rapistunu suutinten johdot `kiskon` sisällä.

sumppi90
-
Viestit: 55
Liittynyt: 20.2.2011 22:00

ViestiKirjoittaja sumppi90 » 26.3.2011 20:09

mites puhdistit tuon tk-venttiilin? itelläki tekee sitä kun päästää kaasusta niin meinaa sammua menee kierrokset johonkin 300 rpm ja sit vast nousee siihe 850.

Juvonen
-
Viestit: 1694
Liittynyt: 23.7.2003 14:15

ViestiKirjoittaja Juvonen » 26.3.2011 22:28

Kun kaasun lyö pohjaan pitäisi polttoaineen syötön vaihtua lambda korjaillusta kiinteälle kartalle. Tai näin käsitin, että digifantin kanssa pitäisi käydä. Eli kaasuläpässä on mikrokytkimet tyhjäkäynnille ja täyskaasulle, kannattaa katsoa että se toimii. Pitäisi kuulua selkeä naksaus kun kääntää vivun pohjaan.

Omassa autossa oli suutiten johtosarjan johtojen kuoret kovettuneet ja ropisseet pois, sama oli käynyt tyhjäkäyntiventtiilin johdoille ja lambdan johdoille.


Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa