TDI:n turbo

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Sozio
-
Viestit: 4
Liittynyt: 24.2.2011 12:02

TDI:n turbo

ViestiKirjoittaja Sozio » 18.3.2011 12:26

Osaisiko joku kertoa, mitä eroa on GT 17V ja GT 17VA turboilla? Ja jatkokysymyksennä, eroaako nuo vakio TDI turbosta, joka on ainakin tuossa mun Passatissa GT 1749VA (Garret).

diffas
-
Viestit: 878
Liittynyt: 11.4.2008 14:24
Viesti:

ViestiKirjoittaja diffas » 18.3.2011 13:16

VA loppuiset on kiinteällä pakosarjalla. Normi vnt:t on erikseen pakosarjaan pultattavia.

JukkaA
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 18.4.2004 19:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja JukkaA » 18.3.2011 16:13

Väärin.

V ja VA ahtimien eroina on kompurasiiven koko, oikeastaan vaan otto on eri kokoinen. GT17V ja GT17VA tarkoittaa todennäköisesti GT1749V ja GT1749VA ahtimia. Kumpaakin ahdinta on integroidulla pakosarjalla ja ilman.

diffas
-
Viestit: 878
Liittynyt: 11.4.2008 14:24
Viesti:

ViestiKirjoittaja diffas » 19.3.2011 17:05

Höh, no mä olla väärässä sit. :) Ei o vaan tullut vastaan yhtään va/b/c ahinta joka ei olisi kiinteällä pakosarjalla.

JukkaA
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 18.4.2004 19:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja JukkaA » 19.3.2011 19:27

Ainakin va:ta löytyy ilman pakosarjaa, esim. 130hv passateista ja audeista joissa on kone pitkittäin. Vb ahdinta ei ole ilman pakosarjaa, vc malleja mielestäni on.

pete73
-
Viestit: 2110
Liittynyt: 11.2.2011 17:45

ViestiKirjoittaja pete73 » 19.3.2011 21:53

liittyykös tuo alkuperäinen kysymys jotenkin tuohon tarviketurboon? http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=148427


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 41 vierailijaa