Golf 3 (adz) käy kolmella pytyllä
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 14
- Liittynyt: 12.2.2011 13:30
Golf 3 (adz) käy kolmella pytyllä
Kyseessä Golf 3 -97vm 1,8 adz ykspisteruisku. Elikkä volkkari käy 3 sylkyllä. 4 sylinteri ei ole menossa mukana, mutta antaa hyvän kipinän sylinterin ulkopuolella. Vinkit olisi tarpeen, kiitos jo etukäteen
-
- -
- Viestit: 14
- Liittynyt: 12.2.2011 13:30
Kyseiset toimenpiteet suoritettu ja mitään suurempia imuvuotoja ei löytynyt. Imusarjalta jarrutehostimelle menevä putki/letku heiluu jonkin verran tehostimen luota vaikuttaako asiaan mitenkään ? Puristuspaineet olivat:
1. n.13bar
2. n.13bar
3. n.12.5bar
4. hieman yli 13bar
Eli ei pitäisi olla mitään häikkää.. Ja jokaisesta tulpasta näki sen verran että polttoainetta saa ku tulpat kastui. Onko ideoita?
1. n.13bar
2. n.13bar
3. n.12.5bar
4. hieman yli 13bar
Eli ei pitäisi olla mitään häikkää.. Ja jokaisesta tulpasta näki sen verran että polttoainetta saa ku tulpat kastui. Onko ideoita?
Tulpat / tulpanjohdot / pyörijä / virranjakajan kansi tarkastukseen. Kipinä voi olla hyvän näköinen koneen ulkopuolella, mutta ei jaksa sytyttää palotilan paineessa.4 sylinteri ei ole menossa mukana, mutta antaa hyvän kipinän sylinterin ulkopuolella
Viimeksi muokannut Mikhauta, 13.3.2011 10:18. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- -
- Viestit: 14
- Liittynyt: 12.2.2011 13:30
-
- -
- Viestit: 14
- Liittynyt: 12.2.2011 13:30
-
- -
- Viestit: 14
- Liittynyt: 12.2.2011 13:30
-
- -
- Viestit: 14
- Liittynyt: 12.2.2011 13:30
-
- -
- Viestit: 14
- Liittynyt: 12.2.2011 13:30
jotenki musta nyt vaan tuntuu että jako ei oo ihan kohdallaan, ota vaihdelaatikon päältä se tulppa pois sekä kierrä se koko vihreä korkki pois. nyt pyörität jaon kohdalleen ja katot onko vauhtipyörässä oleva merkki vaihdelaatikossa olevan loven kohdalla. vauhti pyörässä oli sitte usiampi merkki että elä sekota.
ja ne jakopään merkit on vähän epätarkat ainaki nokan osalta. itekki laiton merkkeihin mutta nokka oli 1 hampaan pielessä.
sitte jos näyttää että jako on kohdalla niin tarkistat vielä että pyörijä osottaa 1 pytylle menevälle tulpanjohdolle kun merkit on jakopäästä kohdallaan.
toki siellä voi olla niitä imuvuotoja.
ja ne jakopään merkit on vähän epätarkat ainaki nokan osalta. itekki laiton merkkeihin mutta nokka oli 1 hampaan pielessä.
sitte jos näyttää että jako on kohdalla niin tarkistat vielä että pyörijä osottaa 1 pytylle menevälle tulpanjohdolle kun merkit on jakopäästä kohdallaan.
toki siellä voi olla niitä imuvuotoja.
-
- -
- Viestit: 14
- Liittynyt: 12.2.2011 13:30
melekee käyttäsin vielä hihnan pois ja laittasin kampiakselin siihen vaidelaatikon merkkiin. mulla ei ainakaan ollu kampiakselin hihnapyörä ihan merkissä kun laitto vaihdelaatikosta löytyvään merkkiin ja jako oli sillon kohdallaan.
ja jos vaihtokone on toiminut moitteetta ennen koneenvaihtoa ja jakopään hilujen vaihtoa niin eikös tämä ole aika selvä tapaus,jako kohdalleen ja kovaa ajoa...
ja jos vaihtokone on toiminut moitteetta ennen koneenvaihtoa ja jakopään hilujen vaihtoa niin eikös tämä ole aika selvä tapaus,jako kohdalleen ja kovaa ajoa...
-
- -
- Viestit: 14
- Liittynyt: 12.2.2011 13:30
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa