vr6 viskolukko/kytkin
Valvoja: ffp jäsenet
vr6 viskolukko/kytkin
auto on siis sharan vr6 syncro... ongelmia on siis paljon mutta suurin niistä on tällä hetkellä viskokytkin eli se mötikkä ennen perää... se yskäisi öljyt pihalle. ensin luulin että tiivisteiden pettäneen, mutta saatuani auton pukeille huomasin kuoren olevan halki... siis olisi nyt hakusessa uusi viskolukko, mahtaako esim. passat tdi:n viskolukko olevan käypänen? vai olisiko jollain ylimääräinen tallissa lojumassa?
-
- -
- Viesti:
-
- -
- Viesti:
-
- -
- Viesti:
Tuota sun numeroa ei mun kataloogi löydä. Ilmoittaa että toi mun numero olisi -96...-00.
Eikä näyttäis erottelevan eri moottorikoodeja tms.
E: Ja siis on vain Sharanissa. Pikkusen kuulostaa hintavalta...
Eikä näyttäis erottelevan eri moottorikoodeja tms.
E: Ja siis on vain Sharanissa. Pikkusen kuulostaa hintavalta...
Viimeksi muokannut H. Jormalainen, 10.3.2011 21:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Samaa katselin kanssa itse. Perä näyttäisi olevan sama kuin T4 pakuissa. Mutta visko ihan omansa. Jos hyvä tuuri olisi, niin T4 syncron visko voisi käydä.
Visko mukaan ja kiertelee romiksia läpi. Koska minusta tossa viskossa ei ole mitään erikoista itsessään, paitsi kiinnitys perään ja kardaaniin.
Tosin erikokoisia taitaa olla, tehon/painon mukaan.
Visko mukaan ja kiertelee romiksia läpi. Koska minusta tossa viskossa ei ole mitään erikoista itsessään, paitsi kiinnitys perään ja kardaaniin.
Tosin erikokoisia taitaa olla, tehon/painon mukaan.
joo tutkiskelin tossa ja törmäsin että toi mun osanumero on passatin viscon numero (joku saksan ebayn vanha ilmoitus löyty.) juu ei noissa silmä määräisesti oo juurikaan eroa, pois lukien noitten vanhempien t2 ja t3 syncropakujen viskot. taidan tosiaan ottaa ton kainaloon ja lähteä vertailemaan sitä romiksille.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”