6N Polo + AAZ
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 19
- Liittynyt: 18.1.2007 1:07
6N Polo + AAZ
Noniih... Koitin haulla etsia pari tuntia aiheesta asiaa, mutta mitään tarinaa ei ko. kokoonpanosta oikeen ollut.
Eli tarkotus olisi selvittää että pystyykö ko. sovelluksen LAILLISESTI toteuttamaan? Käsittääkseni loppupään 6N:ää on sanut TDI:nä? Mutta tuleeko päästönormit vastaan tuon TD:n kanssa?
Kaikki linkit ovat myös tervetulleita! :)
Eli tarkotus olisi selvittää että pystyykö ko. sovelluksen LAILLISESTI toteuttamaan? Käsittääkseni loppupään 6N:ää on sanut TDI:nä? Mutta tuleeko päästönormit vastaan tuon TD:n kanssa?
Kaikki linkit ovat myös tervetulleita! :)
Päästönormi ei ole ongelma, jos moottori on uudempi kuin kori.
Korin ikä ratkaisee minkä päästönormin moottorin tulee vähintään täyttää.
Jos vaadittava normi ilmoittaa päästö arvoja g/km, niin vaihteisto/välitykset voi olla ongelma 6n polossa.
Korin ikä ratkaisee minkä päästönormin moottorin tulee vähintään täyttää.
Jos vaadittava normi ilmoittaa päästö arvoja g/km, niin vaihteisto/välitykset voi olla ongelma 6n polossa.
Viimeksi muokannut AnttiK, 6.3.2011 0:47. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
- -
- Viestit: 19
- Liittynyt: 18.1.2007 1:07
Polon pirkkaversioo, eli ibitsaa on myynnissä tdi:nä. Siis tuolla "polon 6N" kopalla, melkee.
Siitä en osaa sanoa, saako polosen pellin alle tollasta laillisena, mutta osta tdi "pitsa" ja ota siitä irti ne mitä saat :) Osta siitin ---> tee siitä vw näköinen
Ja jos saa kommentoida, niin älä sitä AAZ konetta.
Itse ajanut tuollasella +100tkm, nyt alla cordoba ahu, ja on tää ihan erimaailmasta..
Paljon paremmat piristämismahdollisuudet ym.
Siitä en osaa sanoa, saako polosen pellin alle tollasta laillisena, mutta osta tdi "pitsa" ja ota siitä irti ne mitä saat :) Osta siitin ---> tee siitä vw näköinen
Ja jos saa kommentoida, niin älä sitä AAZ konetta.
Itse ajanut tuollasella +100tkm, nyt alla cordoba ahu, ja on tää ihan erimaailmasta..
Paljon paremmat piristämismahdollisuudet ym.
Viimeksi muokannut xniko, 6.3.2011 13:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
xniko on ihan ulapalla. Jos oot ajanut cordobaa 100tkm niin kyllä sun pitäs tietää ettei Polon 6N:llä ole mitään tekemistä ibaza/cordoba 6K korin kanssa. Se on polon classic ja variant (6kv) jota on saanu TDInä ja joka vastaa koriltaan cordobaa.
Kyllä sinne 6n konehuoneeseen saisi varmaan AAZ koneen, mutta ei TDI koneen vaatimaa isoa laatikkoa. Kone on tuossa koneessa nimittäin kallistettu reilusti eteenpäin. Laatikkoa tietysti voisi kokeilla vaikka transporterista kun siinä on kone kallistettu samalla tavalla eteenpäin ;)
Kyllä sinne 6n konehuoneeseen saisi varmaan AAZ koneen, mutta ei TDI koneen vaatimaa isoa laatikkoa. Kone on tuossa koneessa nimittäin kallistettu reilusti eteenpäin. Laatikkoa tietysti voisi kokeilla vaikka transporterista kun siinä on kone kallistettu samalla tavalla eteenpäin ;)
-
- -
- Viestit: 19
- Liittynyt: 18.1.2007 1:07
Ja jos saa kommentoida, niin älä sitä AAZ konetta.
Itse ajanut tuollasella +100tkm, nyt alla cordoba ahu, ja on tää ihan erimaailmasta..
Paljon paremmat piristämismahdollisuudet ym.
Kyllähän TDI varmaan parempi olisi, mutta tilanne on se että itseltä löytyisi ylimääränen AAZ-aihio.
Ja yhden AAZ:n piristäneenä luulen että jos tämän tekisin vastaavalla setupilla niin polossa kyllä kyytiä riittää. :D
Ei varmaan se AAZ vento ollu koskaa mulla oikein hyvissä säädöissä vaikka sitä kovasti yritettiin ainakin ropeltaa ;) Mutta tosiaan, meno loppu niinku seinään 3000 ringin jälkeen, välitykset ihan liian lyhkäset, kulutus ym. Varmasti toki AAZ ihan yhtä hyvä. Emmä näistä mitään tiedä, on vaan tuo AHU tuntunu niin loistavalta ajella ton jälkeen..
meno loppu niinku seinään 3000 ringin jälkeen
Täh? Eikös AAZ:an veto rupea tosta kohin vaan paranemaan aina sinne 5-6krpm nurkille jos on säädöissään. Tai mun kokemukset kyl rajoittuu vaan sellasiin AAZ:etoihin joissa on veto vaan yltyny tuonne 6krpm saakka. Sehän se enempi kierroskone on luonteeltaankin jos vertaa näihin suoraruiskukoneisiin.
-
- -
- Viestit: 19
- Liittynyt: 18.1.2007 1:07
-
- -
- Viestit: 19
- Liittynyt: 18.1.2007 1:07
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 52 vierailijaa