Golf tdi 66kw, ei meinaa käynnistyä
Valvoja: ffp jäsenet
Golf tdi 66kw, ei meinaa käynnistyä
Mo,
Missä vois olla AGR golffissa vikaa, hehkun merkkivalo palaa kylmällä koneellakin ~5sek eikä meinaa käynnistyä. Uudet hehkut vaihdettu mut sama jatkuu.
Kun auto on ollut tolpassa niin lähtee kuin palmun alta, mut kylmällä koneella saa startata pitkään ja yrittää käyntiin monesti ennen kuin lähtee ja käy hetken epätasaisesti.
EDIT : Myös dieselsuodatin vaihdettu vasta.
Missä vois olla AGR golffissa vikaa, hehkun merkkivalo palaa kylmällä koneellakin ~5sek eikä meinaa käynnistyä. Uudet hehkut vaihdettu mut sama jatkuu.
Kun auto on ollut tolpassa niin lähtee kuin palmun alta, mut kylmällä koneella saa startata pitkään ja yrittää käyntiin monesti ennen kuin lähtee ja käy hetken epätasaisesti.
EDIT : Myös dieselsuodatin vaihdettu vasta.
Lainataanpas tätä ketjua kun omaan AGR cordobaan ilmennyt käynnistymis ongelmia.
Ongelmana on se, että kylmällä tai puolilämpimällä koneella konetta saa pyörittää startilla pitkään ennen käynnistymistä. Tänään autoa pidettiin pyöreästi 8 tuntia roikan päässä ja pitkän sahauksen jälkeen moottori heräsi.
Onkohan vika hehkuissa vaiko tässä aikaisemmin mainitussa lämpötila-anturissa? Onko hehkujen vaihto monimutkanen prosessi? Löytyy aaz moottorin korjausopas jossa aika yksinkertaselta vaikuttais mutta mitekäns tässä agr möykyssä?
Ongelmana on se, että kylmällä tai puolilämpimällä koneella konetta saa pyörittää startilla pitkään ennen käynnistymistä. Tänään autoa pidettiin pyöreästi 8 tuntia roikan päässä ja pitkän sahauksen jälkeen moottori heräsi.
Onkohan vika hehkuissa vaiko tässä aikaisemmin mainitussa lämpötila-anturissa? Onko hehkujen vaihto monimutkanen prosessi? Löytyy aaz moottorin korjausopas jossa aika yksinkertaselta vaikuttais mutta mitekäns tässä agr möykyssä?
Juu merkkihehkut tietty, mutta koitan nyt ensin tuon lämpötila-anturin, jos vaikka sen takia ei anna hehkua riittävästi. Eikös tuon pitäisi hehkuttaa max aika kun anturin ottaa irit? Tätä tietoa ainakin muut viestiketjut antoivat.
Netin syövereistä löysin jonkun kuvan missä nro. 6 on ko anturi. Luulisi tuon agr:sä olevan samassa paikassa.
http://pics.tdiclub.com/data/517/5578co ... icture.gif
Netin syövereistä löysin jonkun kuvan missä nro. 6 on ko anturi. Luulisi tuon agr:sä olevan samassa paikassa.
http://pics.tdiclub.com/data/517/5578co ... icture.gif
lainaillen:
-99 agr occu jättänyt tielle nyt pari kertaa ja tänään ei lähtenyt enää ollenkaan käyntiin.
vika koodia oli antanut p1248 jonka nollasin, ja se ei tullut enää startatessa takaisin.
auto on nyt tallissa sulamassa. ja kokeilin vcds:llä vag timing checkerillä katsoa ennakkoa startatessa, mutta ei näytä mitään ennakkoa??
suodatin on vaihdettu ja ilmaa ei näyttäisi olevan järjestelmässä, mutta ei luvannut edes.
en ole ennen käyttänyt tota timing checkeriä, mutta ross techin ohjeen mukaan testasin.
huomenna testattava uudestaan kun saa akut ladattua...
-99 agr occu jättänyt tielle nyt pari kertaa ja tänään ei lähtenyt enää ollenkaan käyntiin.
vika koodia oli antanut p1248 jonka nollasin, ja se ei tullut enää startatessa takaisin.
auto on nyt tallissa sulamassa. ja kokeilin vcds:llä vag timing checkerillä katsoa ennakkoa startatessa, mutta ei näytä mitään ennakkoa??
suodatin on vaihdettu ja ilmaa ei näyttäisi olevan järjestelmässä, mutta ei luvannut edes.
en ole ennen käyttänyt tota timing checkeriä, mutta ross techin ohjeen mukaan testasin.
huomenna testattava uudestaan kun saa akut ladattua...
Viikonlopun aikana irroittelin tuon lämpötila-anturin johdon ja se on kyllä aavistuksen helpottanut käyntiinlähtöä, mutta silti joutuu sahaamaan.
Akku rupeaa olemaan varmaankin finaalissa, kun perjantaina oli latauksessa ja illalla autolla ajetteein. Aamupäivällä lämmitykseen ja parin tunnin päästä kokeilemaan joko heräis niin ei sanonut kuin vou vou ja laturiin kiinni...
Huomenna marssitaankin sitten varaosaliikkeeseen hakemaan uutta akkua ja lämpötila-anturia. Hehkuja koitetaan sitten noitten jälkeen jos ei ala tilanne paranemaan.
Akku rupeaa olemaan varmaankin finaalissa, kun perjantaina oli latauksessa ja illalla autolla ajetteein. Aamupäivällä lämmitykseen ja parin tunnin päästä kokeilemaan joko heräis niin ei sanonut kuin vou vou ja laturiin kiinni...
Huomenna marssitaankin sitten varaosaliikkeeseen hakemaan uutta akkua ja lämpötila-anturia. Hehkuja koitetaan sitten noitten jälkeen jos ei ala tilanne paranemaan.
-
- -
- Viestit: 25
- Liittynyt: 18.10.2006 10:26
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 45 vierailijaa