Tuo otsikon LT on nyt saanut uuden lämpöanturin ja Wahlerin termostaatin, pahvin keulaan jäähdyttäjän eteen. Edelleen ei lämpömittari suostu näyttämään mitään, paikallaan kun huudattaa n. neljässä tonnissa jonkun aikaa nousee viisari pari milliä. Kilpuri kärryssä perässä ja n.40km matkaa ei nostanut viisaria, eberi koko ajan päällä ja hytin lämpö täysillä, lämmintä tulee, ei kuumaa. Lisäkennoja takaosaan kaksin kappalein. Eilen läppäri kiinni koneessa tuon viiden kilsan kotimatkan, ja normaaliajolla alun pari km nousi n. 20 asteeseen, pykälä pienemmäksi niin kierroksilla ajaen oli lämpö 42 astetta kotipihalla, mittariston viisari ei tuolla vielä liikkunut. Onko tuo tosiaan noin huono lämpenemään vai mitä seuraavaksi? Loput reiät keulasta umpeen ja koneen alle suojus on tullut mieleen.
Kyselee epätietoinen Nummelasta.
P.S.
Ajoitus vielä tarkastamatta koneen levälläänolon jälkeen, miten pielessä oleva ajoitus voisi vaikuttaa lämpenemiseen?
LT 35 -01 2,5 TDI käy kylmänä.
Valvoja: ffp jäsenet
Eberi on uutena asennettu, vanha ambulanssi kun on. Jollei sitten joskus ole mennyt jotkut letkut ristiin. Lämmintä alkaa tulemaan melkein heti kun eberi syttyy. Voisiko olla vaan niin tehokas jäähdytys noiden takatilan ja oman llämmpärinkennon kautta ettei vaan lämmintä riitä? Takatilan toinen kenno on ihan takakulmassa ja sinne menee eristetyt letkut auton alla, pituutta noilla se pari-kolme metriä suuntaansa. Täytyy kokeilla puristaa jäähdyttäjän letku tukkoon niin tulee eliminoitua viallinen uusi termari jollaiseen olen joskus aiemmin törmännyt. Jotain tolle tarvis keksiä, ei varmaan tee koneelle hyvää pyöriä noin kylmänä koko ajan.
Jyrki
P.S. Ajoituskin ihan hehtaarillaan, kylmällä n. 20 asteisella koneella arvo keikkui 60-70 paikkeilla.
Jyrki
P.S. Ajoituskin ihan hehtaarillaan, kylmällä n. 20 asteisella koneella arvo keikkui 60-70 paikkeilla.
http://volkswagen.msk.ru/index.php?p=vw_lt_2d
Tuon vakion letkut/liittimet aika ihmeelliset (+ambulanssin), jos kädellä letkuja koitat niin ei saa lämmetä jäähdyttäjän letkut yhtään näillä pakkasilla.
Tuon vakion letkut/liittimet aika ihmeelliset (+ambulanssin), jos kädellä letkuja koitat niin ei saa lämmetä jäähdyttäjän letkut yhtään näillä pakkasilla.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 74 vierailijaa