Termari vai vesipumppu rikki?
Valvoja: ffp jäsenet
Termari vai vesipumppu rikki?
Aamulla lähdin normaalisti töihin, matkalla ihmettelin kuinka nopeasti lämmöt nousivat.
Parhaimillaan jouduin kolme kertaa pysähtymään kun lämmöt oli mittarin mukaan 110c.
Sisälle ei tullut yhtään lämmintä ilmaa. Joten olisiko termari kaput?
Kokeilin niin yläletkussa oli painetta kylläkin.
Auto 2000 A3 1,8TQ.
Missäs tuo termari sijaitsee tässä mallissa?
Parhaimillaan jouduin kolme kertaa pysähtymään kun lämmöt oli mittarin mukaan 110c.
Sisälle ei tullut yhtään lämmintä ilmaa. Joten olisiko termari kaput?
Kokeilin niin yläletkussa oli painetta kylläkin.
Auto 2000 A3 1,8TQ.
Missäs tuo termari sijaitsee tässä mallissa?
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 1158
- Liittynyt: 1.4.2007 19:09
Valitettavasti tuo litra -37 kestävää seosta ei muuta koko järjestelmän pakkaskestävyyttä juurikaan, toisin olisi jos olisit lisännyt litran raakaa nestettä. Kokemukseni perusteella litra raakaa nestettä tilavuudeltaan kuusilitraisessa järjestelmässä nostaa pakkasenkestoa autossa jo olevasta seoksesta riippuen 10-15astetta.
Oireista päätellen nesteet on hyhmässä eli ei kierrä normisti.
Oireista päätellen nesteet on hyhmässä eli ei kierrä normisti.
muistaakseni alavesiletkun pitää olla vähän lämmin/hailakka eli kun termostaatti aukeaa niin koneeseen pääsee virtaamaan viileää nestettä.
kummin päin se muuten oli veden kierto,alavesiletkusta menee koneeseen ja ylävesiletkusta pois? vaiko toisin päin? toisin päin kävis taas järkeen että koneesta tuleva vesi pääsis jäähtyyn syyläriin.
kummin päin se muuten oli veden kierto,alavesiletkusta menee koneeseen ja ylävesiletkusta pois? vaiko toisin päin? toisin päin kävis taas järkeen että koneesta tuleva vesi pääsis jäähtyyn syyläriin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 60 vierailijaa