VNT ahtamisesta..
Valvoja: ffp jäsenet
VNT ahtamisesta..
Joo elikkä venton vm97 oma turbo nakattu mäkeen ja tilalle heitenny neloskoppasen golffin (tarkemmin en tiedä) muuttuvasiipinen.
Syöttöjä nosteltu ja tänään tuli ahtokaraakin rälläkällä tuunattu mutta silti ei tahdo ahtaa kuin 0.6??
Hukkaportin akselia olen kiristänyt niin paljon kuin voi, eli se varsi on niin pitkä että juuri ja juuri menee enää akselin päähän.
Onko tähän nyt sitten joku vippaskonsti millä tuon saa ahtamaan?
on tuo muuttuvasiipinen vielä hiukka vieras vempele..
Syöttöjä nosteltu ja tänään tuli ahtokaraakin rälläkällä tuunattu mutta silti ei tahdo ahtaa kuin 0.6??
Hukkaportin akselia olen kiristänyt niin paljon kuin voi, eli se varsi on niin pitkä että juuri ja juuri menee enää akselin päähän.
Onko tähän nyt sitten joku vippaskonsti millä tuon saa ahtamaan?
on tuo muuttuvasiipinen vielä hiukka vieras vempele..
http://www.youtube.com/watch?v=Frs6aQGOrlo ohjaus näin =)
Karaa muokattaessa pitää pyrkiä jyrkkään viisteeseen http://www.netikka.net/vepiku/viritys/PICT3727.jpg kuvan oikeanpuoleisin on jo aika rajusyöttönen mut tajuat idean =) ja tosiaan viiste jakopäätä kohti nii menee oikeinpäin toi kara
Jaahah mikähän nyt!!
pari päivää ajelin silleen että ahtoja nosti kiloon asti KUNNES tänään:
Tein vähä rivakamman kiihdytyksen, ihan normaalisti, ja seuraavalla kiihdytyksellä ei ahtanukkaan enää ku 0.4!! paineet ei putoa tai mitään mutta ei vaan enää rupea ahtamaan tuon enempää..
Että mikähän sille nyt tuli!!
pari päivää ajelin silleen että ahtoja nosti kiloon asti KUNNES tänään:
Tein vähä rivakamman kiihdytyksen, ihan normaalisti, ja seuraavalla kiihdytyksellä ei ahtanukkaan enää ku 0.4!! paineet ei putoa tai mitään mutta ei vaan enää rupea ahtamaan tuon enempää..
Että mikähän sille nyt tuli!!
hahhaa!!
Mielenkiintoinen tapaus... ensinnäkin ku rupesin tarkemmin kattelemaaan niin hukkaportilta lähtevä letku oli ottanu turboon sillä keinon kiinni että oli pinta vähä kärynny ja siispä ruennu vuotamaan..
Noh, uus letku ja koeajolle---> mutta!
Ahdot edelleen 0.2....
Alako jo niin paljo v*tuttamaan että puotin vain pientä pykälää ja annoin pedaalia...
semmosen 15km talla pohjassa ajellessa rupes mittari yhtä-äkkiä väähtelemään ja viisari kohoamaan koko ajan vain ylemmäs...
Välillä jo hirvitti kun kipinää lensi putkesta että koko tie oli valosana =D
Mutta joo.. letkun vaihdolla ja äärettömällä polkemisella saatiin ahdot takaisin normaaliin.
Näin jälkeenpäin vain kun miettii niin osaako joku heittää tälle stoorille faktoja?
sen minä ymmärrän että se letku vaikutti ehkä siihen siipien toimintaan mutta että miten se polkemisella sitten rupesi taas heräämään?!?!?
Mielenkiintoinen tapaus... ensinnäkin ku rupesin tarkemmin kattelemaaan niin hukkaportilta lähtevä letku oli ottanu turboon sillä keinon kiinni että oli pinta vähä kärynny ja siispä ruennu vuotamaan..
Noh, uus letku ja koeajolle---> mutta!
Ahdot edelleen 0.2....
Alako jo niin paljo v*tuttamaan että puotin vain pientä pykälää ja annoin pedaalia...
semmosen 15km talla pohjassa ajellessa rupes mittari yhtä-äkkiä väähtelemään ja viisari kohoamaan koko ajan vain ylemmäs...
Välillä jo hirvitti kun kipinää lensi putkesta että koko tie oli valosana =D
Mutta joo.. letkun vaihdolla ja äärettömällä polkemisella saatiin ahdot takaisin normaaliin.
Näin jälkeenpäin vain kun miettii niin osaako joku heittää tälle stoorille faktoja?
sen minä ymmärrän että se letku vaikutti ehkä siihen siipien toimintaan mutta että miten se polkemisella sitten rupesi taas heräämään?!?!?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 48 vierailijaa