VW LT 2.5 TDI Hehkut
Valvoja: ffp jäsenet
VW LT 2.5 TDI Hehkut
Vein auton eilispäivänä korjaamolle hehkujen vaihtoon kun en jaksanu itse niitä ruveta vaihtamaan, kun menin hakemaan autoa pois niin sain kuulla että takimmainen hehku pyörii tyhjää... Mitä tolle kannattais tehdä? Ei puhalla läpi mutta hehku ei kyllä kiristykkään kanteen... Onko paha rasti ruveta kantta irrottamaan vai saiskohan sitä korjattua paikallaan?? Mittauksen mukaan hehku on ehjä mutta ei kyllä kehtais tollasellakaan ajaa... Ei huvittais hirveitä summia investoida raksaautoon...
Veikkaampa että hehkua on yritetty irrottaa väärin menetelmin jolloin kierre on korkannu -useasti noita täytyy nytkäyttää vain muutama aste auki ja sitten takaisin, samaa nytkyttelyä muutama aste aina kerrallaan aukipäin reilun liukasteen kera "tunnustellen". Korjaamollahan on todennäköisesti koitettu kerrasta raapasta hehkuja irti, ei nuo muuten yleensä mene rikki. Kyllähän tuommosen korjaamiseen on useita menetelmiä, se että miten huoltamot sitten asian ratkaisee, on täysin korjaamo / sopimuskohtaista.
Ilmaiseksihan tuo ei korjaannu vaikka kuinka haluaisi, ellet itse tee ja jos sopivat tarvikkeet löytyy. Vikaahan ei pääse korjaamaan ennenkuin hehku on poissa paikaltaan, ja tällöin tuota tai uutta hehkua tuskin saa enää takaisin paikalleen pitävästi. On mahdollista että tuo nykyinenkään hehku ei välttämättä pysy paikallaan pitkään.
Ilmaiseksihan tuo ei korjaannu vaikka kuinka haluaisi, ellet itse tee ja jos sopivat tarvikkeet löytyy. Vikaahan ei pääse korjaamaan ennenkuin hehku on poissa paikaltaan, ja tällöin tuota tai uutta hehkua tuskin saa enää takaisin paikalleen pitävästi. On mahdollista että tuo nykyinenkään hehku ei välttämättä pysy paikallaan pitkään.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”