MK3 GTI 8v lisää tehoja!
Valvoja: ffp jäsenet
MK3 GTI 8v lisää tehoja!
Ostin pari päivää sitten tollasen -94 8v gti golffin. Tuntuu että vähän laiskan olonen on, joten mietin että miten sais suht. pienellä budjetilla vähä lisää tehoja tuohon? kertokaa viisaammat onko tuohon olemassa lastua ja jos on nii mistä niitä saa ja paljonko niillä hintaa? vai olisiko jotai parempia ideoita? kiitos jo etukäteen :)
Otsikon ja itse aloituspostauksen aiheuttaman naururemakan jälkeen on aika vakavoitua, vetää henkeä ja todeta tilanne. :D
Jos ihan totta puhutaan, niin unohda tuon kasitappisen virittely. Rahaa palaa ihan perkeleesti suhteessa siihen paljonko saat lisätehoja eli ei todellakaan kannata. Lastun voit jo unohtaa, vakiona noinkin laiskaan peliin et juurikaan lisätehoja tuolla saa. Tähän voisi jälkiviisaana sanoa että olisit hankkinut sen 16v version tuon "mopon" sijaan.
Jos ihan totta puhutaan, niin unohda tuon kasitappisen virittely. Rahaa palaa ihan perkeleesti suhteessa siihen paljonko saat lisätehoja eli ei todellakaan kannata. Lastun voit jo unohtaa, vakiona noinkin laiskaan peliin et juurikaan lisätehoja tuolla saa. Tähän voisi jälkiviisaana sanoa että olisit hankkinut sen 16v version tuon "mopon" sijaan.
-
- -
-
- -
- Viesti:
Ohan noita mahollisuuksia vaikka kuinka paljon. Edellä mainittiinki jo nokka ja nokkapyörä. kannen siistiminen ja porttaus, imusarjan kohdistus, peltisarja ja avarampi putkisto. Siihen vielä kruunuks päälle taxiaazin kytkin tai sre, Eatonin m45 ja moottorinohjaus. Loppujen lopuks sitä hintaa kertyy, mutta ei mun mielestä yhtään liikaa suhteessa siihen jos haluaa virittää jotain epätavallista konetta, ja ihan hyvällä raha/teho suhteella. Tosin hintaan vaikuttaa kaikki esim missä teettää kannen ja kuinka paljon tekee itse...
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”