ventoon pajeron ahdin
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 19
- Liittynyt: 20.1.2011 22:59
ventoon pajeron ahdin
joo elikkä tuli laitettua ventoon isompi ahin garrett td04.. pajerosta otettu.
hukkaportti on pois käytöstä elikkä ahtaa minkä pystyy mutta ahtopaineet ei nouse 0.2 enemmän 0_o mistäköhän mahtaa moinen johtua?
E:niin ja konehan on aaz. ja pljonka mahtaa olla öljynpaine kyseisessä koneessa?
hukkaportti on pois käytöstä elikkä ahtaa minkä pystyy mutta ahtopaineet ei nouse 0.2 enemmän 0_o mistäköhän mahtaa moinen johtua?
E:niin ja konehan on aaz. ja pljonka mahtaa olla öljynpaine kyseisessä koneessa?
-
- -
- Viestit: 19
- Liittynyt: 20.1.2011 22:59
-
- -
- Viestit: 19
- Liittynyt: 20.1.2011 22:59
-
- -
- Viestit: 19
- Liittynyt: 20.1.2011 22:59
-
- -
- Viestit: 19
- Liittynyt: 20.1.2011 22:59
-
- -
- Viestit: 33
- Liittynyt: 22.10.2010 17:41
Tiedoksi vain että missään mitsussa ei ole alun perin Garrett:in tekemää ahdinta, kaikki on Mitsubishin omaa (MHI) tuotantoa.
Vanhemmissa 2.3TD pajeroissa (83-85) ja takavetoisissa TD Galanteissa ahdin oli tyyppiä TC05-10A ja hukkaportiton. Näissä pakopesä on suurempi kuin uusissa 2.5TD/TDIC ahtimissa, ja näin pakopaineetkin pysyvät paremmin kurissa. Tällaisella ahtimella on kellotettu 2.3TD moottorista 220hv.
Vuodesta 1986 vuoteen 1991 ahtimen tyyppi oli TD04-09B4 ja tässä mallissa on pakopesässä hukkaportti. Pakopesä taas on huomattavasti pienempi kuin vanhemmassa mallissa, ja kansi joutuu kovemmalle lämpökuormalle pakopaineiden takia.
Tällainen pieni tietoisku jos jotakin muutakin sattuu askarruttamaan... T. entinen pajerokuski
Vanhemmissa 2.3TD pajeroissa (83-85) ja takavetoisissa TD Galanteissa ahdin oli tyyppiä TC05-10A ja hukkaportiton. Näissä pakopesä on suurempi kuin uusissa 2.5TD/TDIC ahtimissa, ja näin pakopaineetkin pysyvät paremmin kurissa. Tällaisella ahtimella on kellotettu 2.3TD moottorista 220hv.
Vuodesta 1986 vuoteen 1991 ahtimen tyyppi oli TD04-09B4 ja tässä mallissa on pakopesässä hukkaportti. Pakopesä taas on huomattavasti pienempi kuin vanhemmassa mallissa, ja kansi joutuu kovemmalle lämpökuormalle pakopaineiden takia.
Tällainen pieni tietoisku jos jotakin muutakin sattuu askarruttamaan... T. entinen pajerokuski
-
- -
- Viestit: 33
- Liittynyt: 22.10.2010 17:41
Siipien koosta en löytänyt enää taulukkoa, minulla se jossain oli tallessa mutta lie Albert käynyt kylässä...
Uudempi, pienempi TD04 -ahdin voisi käydäkin 1.9D perään, Pajerossa nimittäin ahdin heräsi rivojen syöttöjen saattelemana jo 1000 kierroksen tuntumasta ja 1500 kierrokseen sai kerättyä parhaimmillaan 0,9bar ahtoja. Tietty pienemmässä koneessa käyttöalue siirtyy ylemmäs, mutta epäilisin ettei lainkaan hassumpi ajettava tuolla kokoonpanolla. Ainakin tuoton pitäisi riittää, ja pakopaineet pysyä kurissa.
Uudempi, pienempi TD04 -ahdin voisi käydäkin 1.9D perään, Pajerossa nimittäin ahdin heräsi rivojen syöttöjen saattelemana jo 1000 kierroksen tuntumasta ja 1500 kierrokseen sai kerättyä parhaimmillaan 0,9bar ahtoja. Tietty pienemmässä koneessa käyttöalue siirtyy ylemmäs, mutta epäilisin ettei lainkaan hassumpi ajettava tuolla kokoonpanolla. Ainakin tuoton pitäisi riittää, ja pakopaineet pysyä kurissa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 49 vierailijaa