vw golf 1.8 -90 ruiskukoneinen sammui kesken ajon eikä käynnistyt enää tämän jälkeen millään.
Auto ei ollut oireillut millään tavalla aikaisemmin, ja siis sammui ajosta aivan yllättäen.
Pienen tutkimisen seurauksena selkeää vikaa ei löytynyt, Bensa alkaa haista startatessa. Eli olisiko vika virranjakajassa vai puolassa vai ehkä jossain muualla.
Niin ja autoa tutkiessa huomattiin että puolanjohto oli vähän löysällä, kun sen pisti paremmin paikalleen auto käynnistyi ja kävi n.1min ajan ja sammui kun konepelti suljettiin :D Puolanjohdon uusimisen jälkeen auto ei edes yrittänyt käyntiin.
Toivottavasti jollain olisi vahva epäilys viasta koska auto hyytyi sellaiseen paikkaan että sitä ei saada sieltä hinattu mihinkään jotenka korjaukset joudutaan tekemään "tienpäällä"
vw golf 1.8 sammui
Valvoja: ffp jäsenet
Tuossa (RP-kone?) on perinteinen puola ja sytkäboxi vai kipinänvahvistin se olikaan.
Olisiko sieltä pyörijä hajonnut jakajan sisältä? Tai kannesta pudonnut keskihiili?
Onko jakajan kannen ympärillä se musta muoviholkki? Jos ei ole, kansi on luultavasti joskus vaihdettu tarvikemalliin, mulla ei ole kertaakaan sattunut kohdalle sellaista tarvike jakajankantta johon tuo musta oem-häiriösuoja olisi käynyt paikoilleen. Ehkä olen ostanut väärän merkkisiä osia..
Olisiko sieltä pyörijä hajonnut jakajan sisältä? Tai kannesta pudonnut keskihiili?
Onko jakajan kannen ympärillä se musta muoviholkki? Jos ei ole, kansi on luultavasti joskus vaihdettu tarvikemalliin, mulla ei ole kertaakaan sattunut kohdalle sellaista tarvike jakajankantta johon tuo musta oem-häiriösuoja olisi käynyt paikoilleen. Ehkä olen ostanut väärän merkkisiä osia..
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”