1.8T lastuttaminen, mistä edullisesti?
Valvoja: ffp jäsenet
1.8T lastuttaminen, mistä edullisesti?
Eli tarkotus olis nyt ostaa lastu mun 120kw A4 b7 1.8T quattroon. Mitkä on semmosia edullisia valmistajia, joiden lastuilla tekis jotakin? Tai jos jollain on jotain muita konsteja mielessä, millä sain sen ~190-200hp suhteellisen edullisesti. Tänne voi laittaa myös keskustelua noista tehonlisäyksistä.
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=35761
Tuossa on suht kattavaa listaa.. google löytää hinnat ellei ole mainittu. Itse en yli 500e maksaisi koska lisäraha ei tuo enää mitään lisää.
Tuossa on suht kattavaa listaa.. google löytää hinnat ellei ole mainittu. Itse en yli 500e maksaisi koska lisäraha ei tuo enää mitään lisää.
Ei niissä ole mitään "ihmeellisiä" eroja, aihio on kuitenkin aina sama, eli saman siitä saa irti perusmuutoksilla on softan tehnyt herra X tai Y.
Google löytää kaikki softaajat, katot nettisivut läpi, soitat firmaan ja kysyt mitä hyvää heidän softassa on, suodatat mainospuheen, selvittät hinnan ja teet valinnan.
Itse olen tähän mennessä valinnut Rica, LTR-racing ja Motorbit. Yhdestäkään ei ole pahaa sanottavaa. Hinnat 330-700€.
Google löytää kaikki softaajat, katot nettisivut läpi, soitat firmaan ja kysyt mitä hyvää heidän softassa on, suodatat mainospuheen, selvittät hinnan ja teet valinnan.
Itse olen tähän mennessä valinnut Rica, LTR-racing ja Motorbit. Yhdestäkään ei ole pahaa sanottavaa. Hinnat 330-700€.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”