Vnt säätö on jäykähkö ja "kitisee" kun käsin liikuttaa, kun suihkuttaa siipiä kääntävän akselin juureen ruosteenirroitussprayta tai jtn öljyä niin säätö herkistyy. Hetken päästä jumittaa taas Onko muilla ollut samanlaista ongelmaa/jtn vinkkiä millä pääsis viasta eroon?
Ja vikana tällä hetkellä että kylmänä ahdot karkailee liian korkealle, lämpimänä alkaa pelittää ok. Turbo putsattu joku aika sitten, pelitti n.2-3000km hyvin sen jälkeen, map,maf ja n75 vaihdettu tässä parin kk sisään.
vnt siipiä säätävä akseli jumittaa
Valvoja: ffp jäsenet
brake cleanerilla/crc:llä, hammasharjalla ja raaputtimilla, en raaputtanut niitä siipien alusia/niitä kohtia jotka ohjeissa kiellettiin.
Sain toimimaan ainaki toistaiseksi, suihkutin kuparisprayta akselin juureen.. Täytyy vaan varmaankin yrittää säätää vielä kellonvarren pituutta koska ahtoi aluksi liikaa kokoajan, vaikka sai säädön liikkumaan herkästi -> säädin kellonvartta pitemmäksi -> toimii kevyellä/puoli kaasulla hyvin(piikkaa vähän korkeemmalle ja tasottuu 0,4-0,7) -> täyskaasulla ahdot heittelee 1,0-1,2 välillä ja kiihtyy paremmin jos höllää kaasua hieman. Ahtojen pitäis tasoittua 1,4bariin(tai ainakin ennen vikoja tasoittu).
Täytys kai hommailla vcds:ää että sais tutkittua paremmin..
Sain toimimaan ainaki toistaiseksi, suihkutin kuparisprayta akselin juureen.. Täytyy vaan varmaankin yrittää säätää vielä kellonvarren pituutta koska ahtoi aluksi liikaa kokoajan, vaikka sai säädön liikkumaan herkästi -> säädin kellonvartta pitemmäksi -> toimii kevyellä/puoli kaasulla hyvin(piikkaa vähän korkeemmalle ja tasottuu 0,4-0,7) -> täyskaasulla ahdot heittelee 1,0-1,2 välillä ja kiihtyy paremmin jos höllää kaasua hieman. Ahtojen pitäis tasoittua 1,4bariin(tai ainakin ennen vikoja tasoittu).
Täytys kai hommailla vcds:ää että sais tutkittua paremmin..
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 25 vierailijaa