Juu mietin tässä auton vaihtamista ja tärkein ominaisuus on se lootta. niin olisko kokemuksia jne Vagin ja muiden tomatteista? esim 3 ja 4 volkarit (vento, bora, golfit) 1.8, 2.0, 2.8 tai 1.9 litraiset?
Ps. voi suositella/kertoa myöskin muista kun vageista
Millainen VW Automaatti ?
Valvoja: ffp jäsenet
eiköhän se yleisesti ole niin että kun autoja huolletaan, niin ne pysyy kunnossa, varmasti kaikki ton ikäluokkien autojen vaihteistot kaipaavat jo huomiota osakseen, jos ei muuta, niin vähintään öljyjen +suodattimen vaihdon.
itse olen juuri aloittamassa "teeseitse" vaihteisto remonttia golf2 härveliin, katsotaan mitä tulee.
itse olen juuri aloittamassa "teeseitse" vaihteisto remonttia golf2 härveliin, katsotaan mitä tulee.
Ainakin nuo 4v automaatit ovat vähän pelottavia ostoksia jos paljon mittarissa ja huolloista ei mitään tietoa. Jos ostovaiheessa vaihtaa nätisti, ei täristele, toimii muutenkin järkevästi ja vaihteisto ei vuoda öljyjä niin sitten vielä uskaltaisi ostaa. Jos löytyy välivapaita, kiekat seilailee maantienopeudessa vaikka nopeus pysyy tasaisena jättäisin ostamatta tai hinnasta reippaasti pois. Öljynvaihdon + suodatin tekisin kuitenkin automaattiin kuin automaattiin heti ensimmäisenä, mitään ikiöljyjä ole ollut eikä tule. Näiden kanssa kyllä kannattaa varautua maksamaan reippaasti euroja jos tulee ongelmia tai sitten pitää käydä tutustumaan itse automaattien toiminnan ihmeelliseen maailmaan.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”