Pitäisi KR:n laturi saada siirrettyä alemmas imusarjan tieltä.
Minkä moottorin osilla tollainen on tehtävissä? Mitkä kaikki osat vaihtuu?
KR:n laturin siirto alas
Valvoja: ffp jäsenet
Oisko kuvaa tollaisesta dieselin toteutuksesta? Luulen kyllä että ei mahdu.
Tollainen tuli vastaan googlella, niin abf koneen laturi ja kannake ilmeisestikin toimii.
http://dubworld.com/tag/16v-alternator-kit/
Jos vaan löytyy bolt-on ratkaisu, niin helpommallahan siinä pääsis.
Tollainen tuli vastaan googlella, niin abf koneen laturi ja kannake ilmeisestikin toimii.
http://dubworld.com/tag/16v-alternator-kit/
Jos vaan löytyy bolt-on ratkaisu, niin helpommallahan siinä pääsis.
Minkä moottorin osilla tollainen on tehtävissä?
Kävisikö 1.8-20 8v 92-94..?
Uudempien rojut ovat lähes samanlaiset, mutta laturin hihnalle on erillinen kiristysrulla akseleineen.
Mitkä kaikki osat vaihtuu?
Kaikki laturin ja tehostimen pumpun kiinnitykseen liittyvä + hihnapyörät + laturi.
Vanha + uudempi laturin kiinnitys
Tehostimen pumpun kiinnitys
16V:ssä ja dieselissä taitaa olla samat kamat. Dieselissä kampuran hihnapyörän halkaisija bensamalleja suurempi.
Sovittelin tollaista jii_been kuvassa ollutta vanhempaa laturin jalkaa, mut tuolle ruuville 17 ei ollu lohkossa reikää. Ilmeisesti näin kuuluukin olla, kun tuossa dubworldin kuvassakaan ei ollut sitä ruuvia paikallaan?
Onko niin että noi ruuvit toimii holkkina, eikä tuo jalka kuulukkaan painua lohkoon kiinni? Mulla ei ole vielä noita ruuveja ja tuo jalka ei painu lohkoon asti, vaan ottaa ensin vesipumppuun kiinni.
Onko niin että noi ruuvit toimii holkkina, eikä tuo jalka kuulukkaan painua lohkoon kiinni? Mulla ei ole vielä noita ruuveja ja tuo jalka ei painu lohkoon asti, vaan ottaa ensin vesipumppuun kiinni.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa