Terve taas kaikille!
Tuos uudenvuodenaattona ajelessani huomasin että Golfi pitää ihmeellistä "rohisevaa" ääntä kun auto käy. Sen verran olen saanut kuunneltua että se ääni ei tule moottorista sillä moottorin ääni kuuluu hiljempana "taustalla" kun tämä rohina taas aika kovaäänistä. Kun kaasua painaa-> Rohina kasvaa.
Mikähän tässä voisi siis olla vikana? Itsellä kun ideat aiva lopussa.. Auto kiihtyy kuitenki ihan normaalisti jne. Jostai apulaitteesta se kuitenki tuloo? Neuvoja..?
Kiitos
Golf 2.3vr5 "rohina" ääni?
Valvoja: ffp jäsenet
Noniin. Eipä tuo rohina korjaantunutkaan tuolla ilman lämpenemisellä.
Tuossa saatiin paikannettua mistä tuo rohina tulee ja laturistahan se. Olisko sieltä siis laakerit vai mitkä vaihtokunnossa? Osaisiko joku neuvoa aloittelijaa kuinka tuo laturi irroitetaan ku itse en ainakaan löytänyt netistä mitään ohjeita..? :-)
Tuossa saatiin paikannettua mistä tuo rohina tulee ja laturistahan se. Olisko sieltä siis laakerit vai mitkä vaihtokunnossa? Osaisiko joku neuvoa aloittelijaa kuinka tuo laturi irroitetaan ku itse en ainakaan löytänyt netistä mitään ohjeita..? :-)
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”