Suurimmaks osaks kierrokset pysyy tyhjäkäynnin aikana kunnossa eli sen n. 900 paikkeilla. Mutta joskus kun on ajanut pitkään tai vähän kaasutellu niin vapaakäynti käy sellasessa n. 1400 kohilla. Ja ei liiku siitä mihinkään eli se on aina se 900 tai 1400.
Vapaakäynti menee takas 900rpm jos käynnistää auton uudestaan. Eli voisko auttaa jos puhdistais kaasuläpän ja Maffin vai pitäiskö heti hankkia uus maf.. Joku toinen vika?
Ja mitä aineita ton kaasuläpän ja mafin puhdistamiseen voi käyttää, tiedän että niihin on oikeet aineet mutta en ainakaan löytäny motonetistä Carb cleaner tai maf cleaner...
Tyhjäkäynti ongelma Golf IV
Valvoja: ffp jäsenet
Air sensor cleaner voi tuottaa paremman tuloksen hakiessa ilmamassamittarin puhdistamiseen tarkoitettuja aineksia.
Paikallisesta Hong Kongistakin löytyy ainakin CRC:n air sensor cleaneria sekä carburettor cleaneria, kumma jos ei motonetistä löytynyt edes mitään eri merkkistä vastaavaa...
Ei tosiaan kannata ensimmäisenä vaihtaa MAFia, vaan putsaat kaasuläpän, laitat uuden tiivisteen ja sopeutat VCDS:lla. Sen jälkeen jos sama jatkuu, niin sitten voi lähteä testailemaan MAFia, ohjeet Ross-Tech Ltd:n sivuilta.
Paikallisesta Hong Kongistakin löytyy ainakin CRC:n air sensor cleaneria sekä carburettor cleaneria, kumma jos ei motonetistä löytynyt edes mitään eri merkkistä vastaavaa...
Ei tosiaan kannata ensimmäisenä vaihtaa MAFia, vaan putsaat kaasuläpän, laitat uuden tiivisteen ja sopeutat VCDS:lla. Sen jälkeen jos sama jatkuu, niin sitten voi lähteä testailemaan MAFia, ohjeet Ross-Tech Ltd:n sivuilta.
Voi käyttää, kuten Fortén vastaavaa.
http://www.crcind.com/wwwcrc/msds/AB11661-9.htm
http://www.tecalemit.fi/layout/dokumentit/1174992538-KT_FORTE_CARBURETT_CLEAN_27_12_04.pdf[/quote]
http://www.crcind.com/wwwcrc/msds/AB11661-9.htm
http://www.tecalemit.fi/layout/dokumentit/1174992538-KT_FORTE_CARBURETT_CLEAN_27_12_04.pdf[/quote]
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa