1.6TD kestävämmät kiertokanget?
Valvoja: ffp jäsenet
1.6TD kestävämmät kiertokanget?
Mistä olette noita kestävempiä kankia hommannu? ja toisekseen olisko kuinka monella tarvetta tuollasille kangille jos kyselis jostain tarjouksia useammasta sarjasta?
http://holysmoke.fi/phpBB3/viewforum.ph ... 6ffcfd990b
Käy noilla sivuilla, osaavat muutakin kuin vikatietoja lukea!
Käy noilla sivuilla, osaavat muutakin kuin vikatietoja lukea!
Kangista laitettu kyselyitä ja http://www.rosten-performance.com/ tuolta luultavimmin sais niitä lyhempiä kankia. laittaa työn alle joskus maaliskuussa ja luonnollisesti mitä enepi olis tilaajia niin sen halvemmaks tulis. mitä kyselin niin hinta olis alle 100€ kpl. et olisko kuinka monella kiinnostusta tilailla?
Rostenin veivit näyttävät kuvien ja speksien perusteella juuri niiltä samoilta Kiinakangilta, joita melkein kaikki muutkin myyvät kukin omalla tuotemerkillään. Samoja kankia valmistaja myy sitten suoraan Hong Kongista halvemmalta eBayn kautta. Kertokaa ihmeessä jos olen väärässä, mutta tavara näyttää kyllä äärimmäisen tutulta.
Minulla on siis 1.6 TD:hen tallin nurkassa odottamassa veivisarja suoraan Kiinasta tilattuna.
Oikeastaan ainoa ongelma kyseisten Kiinakankien suhteen on se, ettei niiden kestävyydestä ole juuri kellään vielä kokemusta. Saattaavat olla hyviäkin, tai sitten ei. Kukaan ei tunnu tietävän.
Eaglen veivit tehdään Kiinassa, viimeistely tapahtuu USAssa. Näin on myös melkein kaikkien muiden merkkikankien suhteen asia. Pauter on ehtaa jenkkiä, ja Wössner saksalaista, ymmärtääkseni. Carrillo-kankien on Kiinan veivimyyjä rivien välistä antanut minulle ymmärtää olevan heidän tehtaansa valmistamia.
Minulla on siis 1.6 TD:hen tallin nurkassa odottamassa veivisarja suoraan Kiinasta tilattuna.
Oikeastaan ainoa ongelma kyseisten Kiinakankien suhteen on se, ettei niiden kestävyydestä ole juuri kellään vielä kokemusta. Saattaavat olla hyviäkin, tai sitten ei. Kukaan ei tunnu tietävän.
Eaglen veivit tehdään Kiinassa, viimeistely tapahtuu USAssa. Näin on myös melkein kaikkien muiden merkkikankien suhteen asia. Pauter on ehtaa jenkkiä, ja Wössner saksalaista, ymmärtääkseni. Carrillo-kankien on Kiinan veivimyyjä rivien välistä antanut minulle ymmärtää olevan heidän tehtaansa valmistamia.
-
- -
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”