Kenelläkään mitään tietoa mistä löytyisi ohjeita taikka kuvia, on nyt niin laiska että ei jaksa KVG:ta.
On tämä pääkaupunki seudun lumitilanne ja teiden auraamattomuus olleet liikaa tuolle meidän jäähdyttimelle, ei syylari vielä pahasti nesteitä valuta, mutta hikoilee selvästi. Ensi torstaina olisi tarkoitus ajaa Tahkolle Nilsiään ja vaihtaisin tuon mieluusti enne sitä.
Tiedän että motonetistä syylarin saa 80€, joten kovin kova kustannus tuosta ei synny.
Kiitos jo etukäteen neuvoista ja ohjeista.
Syylarin irroitus Golf IV 1.6 BCB
Valvoja: ffp jäsenet
Syylarin irroitus Golf IV 1.6 BCB
Viimeksi muokannut Paarma, 10.12.2010 16:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei mikään paha homma.
Ihan ulkomuistista luettelen tähän vähän ohjeen tynkää.
-Maski irti. keskeltä talttaruuvarilla painaa klipsun auki ja kulmista ihan vetämällä vaan.
-Pesurien läpät irti. Vetämällä tulee ulos ja sitten puoli kerralaa irrottaa ne lipareet siitä pesurista.
-Puskurin pienemmät eturitilät irti ja näiden takaa ja pyöränkaarista torxit auki.
-Maskin alta vielä torxit auki ja puskuri tulee vetämällä ulos.
-Ainii pohjamuovin ruuveja piti kans vissiin availla, en muista nyt ulkoa kun ei omassa sitä olekaan.
-Valot on ihan neljällä torxilla kiinni per lamppu. Sähköliitin valon takaa lähtee kun työntää ensin voimakkaasti sitä sisäänpäin ja sitten vetää peikalolla siitä kielekkeestä ja vetää liittimen ulos.
-Keulan turvapalkki on kiinni muistaakseni 13mm kantaisilla pulteilla, niitä tais olla neljä.
-"lukkopelti" on kiinni vielä muutamilla torxeilla ja yksillä pulteilla sieltä lokasuojan yläkulmista.
-Syylärissä on vedenpoistohana alakulmassa. Vesiletkut on pikaliittimillä kiinni.
Tos nyt jotain mitä tuli mieleen. Jotain varmasti unohtuikin, mutta muut saa tarkentaa.
Ihan ulkomuistista luettelen tähän vähän ohjeen tynkää.
-Maski irti. keskeltä talttaruuvarilla painaa klipsun auki ja kulmista ihan vetämällä vaan.
-Pesurien läpät irti. Vetämällä tulee ulos ja sitten puoli kerralaa irrottaa ne lipareet siitä pesurista.
-Puskurin pienemmät eturitilät irti ja näiden takaa ja pyöränkaarista torxit auki.
-Maskin alta vielä torxit auki ja puskuri tulee vetämällä ulos.
-Ainii pohjamuovin ruuveja piti kans vissiin availla, en muista nyt ulkoa kun ei omassa sitä olekaan.
-Valot on ihan neljällä torxilla kiinni per lamppu. Sähköliitin valon takaa lähtee kun työntää ensin voimakkaasti sitä sisäänpäin ja sitten vetää peikalolla siitä kielekkeestä ja vetää liittimen ulos.
-Keulan turvapalkki on kiinni muistaakseni 13mm kantaisilla pulteilla, niitä tais olla neljä.
-"lukkopelti" on kiinni vielä muutamilla torxeilla ja yksillä pulteilla sieltä lokasuojan yläkulmista.
-Syylärissä on vedenpoistohana alakulmassa. Vesiletkut on pikaliittimillä kiinni.
Tos nyt jotain mitä tuli mieleen. Jotain varmasti unohtuikin, mutta muut saa tarkentaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 34 vierailijaa