kumimatto syyärin edessä, peittoa n.60%.
ne sähkölämppärin kolme hehkutulppaa ainakin käsin koskien kuumat.
saksan tuonti viime kesänä.
erg laipattu pois pelistä.
mutta esm. -6c pakkasilla väli nastola/lahti, kone ei kerää lähellekkään täysiä lämpöjä vaikka puhaltimet ykkösellä ja lämpö 1/2 välissä.
termarikin vaihdettu...siitä ei tosin o täyttä varmuutta mikä lämpöarvo ko. termostaatissa.
piti ainakin olla 90c.
mutta voiko tuos vessassa olla jokin muu, vai onko nyt väistämättä termarissa kuintenkin vikaa??
1.9tdi axr, 105hp pd ei lämpene edes pikkupakkasilla??
Valvoja: ffp jäsenet
Lueppa tämä topikki EGR:n tulppauksen vaikutuksesta talvilämpöihin:
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=65996&highlight=
Kokeile tuon perusteella jotain muuta kuin termaria, ja katsellaan sitten lisää :D
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=65996&highlight=
Kokeile tuon perusteella jotain muuta kuin termaria, ja katsellaan sitten lisää :D
joo lukaisin postit.
antaa laipan ol vielä apikoilllaan, lisätään seuraavaksi fylliä keulille.
sitä vaan ymmärrä, kun toinne auto on jonninverran viritetty 1.9tdi -98. kelulan kokoinen cooleri nokalla, erg poistettu käytöstä jne. lämpenee huomattavasti nopeemmin ja pitää lämpönä paremmin...miksi näin?
antaa laipan ol vielä apikoilllaan, lisätään seuraavaksi fylliä keulille.
sitä vaan ymmärrä, kun toinne auto on jonninverran viritetty 1.9tdi -98. kelulan kokoinen cooleri nokalla, erg poistettu käytöstä jne. lämpenee huomattavasti nopeemmin ja pitää lämpönä paremmin...miksi näin?
itse vaihtaisin kyselemättä termarin, (ja jonka teinkin oman 130pd:een kohdalla viime viikolla) alko lämmöt nousemaan arvoihinsa ja kestämään myös siellä... Pilkunviilaus: termari on 87 asteinen...
Ja spektejä: EGR poistettu käytöstä, ala-ritilän keskiosa pahvitettu ja lämmöt nousee 20 asteen pakkasella reilun 10 Km:in jälkeen puoliväliin, kunhan malttaa pitää puhaltimen ykkösellä sinne asti ja kunhan on muistanut tökätä passatin aamuksi valtakunnan verkkoon.
Ja spektejä: EGR poistettu käytöstä, ala-ritilän keskiosa pahvitettu ja lämmöt nousee 20 asteen pakkasella reilun 10 Km:in jälkeen puoliväliin, kunhan malttaa pitää puhaltimen ykkösellä sinne asti ja kunhan on muistanut tökätä passatin aamuksi valtakunnan verkkoon.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 45 vierailijaa