Onnistuuko vaihtaa 88 vuoden jetan 1.8 kaasari koneen tilalle 2000 vuojen jetan 1.8i kone.
minkälainen yhteen sopivuus ja kannattaako alkaa vaihtamaan?
moottorin vaihto
Valvoja: ffp jäsenet
Kaikki vuoden 2000 1.8 koneiset Jetat on käsittääkseni turbokoneita, eli ei yhtään hullumpi tekniikka -88 Jetta käyttikseen. Työmäärä on kyllä vähintäänkin kohtuullinen ja homma vaatii jonkin verran harrastuneisuutta.
Onko tuollainen USA-Jetan tekniikka tipahtamassa käsiin kaikkine tykötarpeineen ja puoli ilmaiseksi, vai mistä moinen ajatus on yleensä poikinut?
Etsimällä löytynee jonkin verran 1.8T tekniikan istuttamisesta mk2 Golfiin, joka vastaa työltään ko. tekniikan istuttamista mk2 Jettaa. Leimallehan vaaditaan sitten mm. jarrujen päivitystä jne... vertailuautona 1.8i 16V (139hv)
e: iltalukemista: Milun Mk2 1.8T Jetta projekti
Onko tuollainen USA-Jetan tekniikka tipahtamassa käsiin kaikkine tykötarpeineen ja puoli ilmaiseksi, vai mistä moinen ajatus on yleensä poikinut?
Etsimällä löytynee jonkin verran 1.8T tekniikan istuttamisesta mk2 Golfiin, joka vastaa työltään ko. tekniikan istuttamista mk2 Jettaa. Leimallehan vaaditaan sitten mm. jarrujen päivitystä jne... vertailuautona 1.8i 16V (139hv)
e: iltalukemista: Milun Mk2 1.8T Jetta projekti
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 39 vierailijaa