Mitenkäs, kun kannessa varsinkin pakopuolella on aika korkeat lämpötilat johon epoksipohjainen ei varmaankaan käy kun sellainen riittää johonkin +200 asteeseen.
Kahtelin overdrivelta että olivat käyttäneet Belzona 1111 mömmöä lohkojen ja dieselin kannen korjaukseen, mutta tuotteen datassa luki kuitenkin että epoksipohjainen.. hmmm. Motonetin plastic pattinkit on yhtä tyhjän kanssa.
Millähän aineella saisi kuopat tasoitettua ja työstettävään kuntoon? Kriteerinä hyvä lämmöneriste ja lämmönkesto.
Kemiallinen metalli tms. kannen korjaukseen?
Valvoja: ffp jäsenet
Luin tuolta netin syövereistä et kyseinen aine kestää jatkuvaa lämpöä vain 93 astetta ja hetkellisesti 121 astetta et aika ihme et tuota mainostetaan kansikittinä.
tässä vielä linkki http://www.farwestcorrosion.com/ccp/protect/carbolin/carboguardA788.htm
http://www.roadmachine.fi/technoweld.html
Onko kokemusta tästä kellään?
Onko kokemusta tästä kellään?
Mega metalilla on ollut poraamisen ja kierteittämisen kestäviä massoja.
http://www.nchsuomi.fi/index.php?option ... Itemid=220
http://www.nchsuomi.fi/index.php?option ... Itemid=220
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 22 vierailijaa