Xenonit 35w vs.50w
Valvoja: ffp jäsenet
Xenonit 35w vs.50w
Askarruttaa nuo xenoneitten tehoerot.
Minkä tehoiset on nykyään alkuperäisxenonit autoissa?
Miten paljon noissa sarjoissa on eroa valaistustehossa?
Kummat kannattaa laittaa ihan peruskäyttöön?Oma arvio on,että nuo 35w riittäisivät ihan hyvin perushalogeenien tilalle.
Minkä tehoiset on nykyään alkuperäisxenonit autoissa?
Miten paljon noissa sarjoissa on eroa valaistustehossa?
Kummat kannattaa laittaa ihan peruskäyttöön?Oma arvio on,että nuo 35w riittäisivät ihan hyvin perushalogeenien tilalle.
Alkuperäiset on käsittääkseni 35W.
35W- ja 50W-sarjojen eroa valaistustehoissa en osaa kertoa.
Peruskäyttöön ja vaativampaankin riittää mielestäni 35W. Valoteho on kolminkertainen halogeeniin verrattuna ja sen kyllä huomaa! Itse laitoin xenonit pitkiin ja ero on huikea!
35W- ja 50W-sarjojen eroa valaistustehoissa en osaa kertoa.
Peruskäyttöön ja vaativampaankin riittää mielestäni 35W. Valoteho on kolminkertainen halogeeniin verrattuna ja sen kyllä huomaa! Itse laitoin xenonit pitkiin ja ero on huikea!
Xenonpolttimoitahan on saatavilla ainakin 35W,55W,75W ja 100W esim. täältä
-> http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=104948
Kyllä se vähän molemmista riippuu, mutta eniten muuntajasta. Mitä tuossa olen eri muuntajia testannut niin jotkut 35W:t polttavat kirkkaammin kun toiset 50W:t (kokeiltu samalla polttimolla), joten ihan sokeasti noihin wattilukemiin ei voi aina luottaa. Faktaa on tulossa tästäkin asiasta piakkoin kunhan vain saan tavaraa testattavaksi, myös näiden 100W sarjojen osalta. Odotettavissa kuitenkin on, että nämä 100W:t eivät laadultaan, kestävyydellään, tai toiminnaltaan ole kovin vakuuttavia koska ovat ihan ensimmäisiä luokassaan, mutta näkemän pitää.
-
- -
-
- -
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”