Elikkäs, kysyttävä on kun ei tiedä. ja haku ei tuottanut kunnon tulosta?
siis otsikon mukainen auto ja ihmetyttää se että vaikka valokytkin on nollalla ja virrat laittaa päälle niin ajovalot on päällä, muttei takavalot. ??
toimivat muuten normaalisti.
haluaisin et valot ei pala jos ei koske kytkimeen. et vois pitää auton parkissa käymässä ja valot pimeenä. tai kuunnella radioo yms..
mitään ylimääräisiä johto kytkentöjä en äkkiseltään ole löytänyt.
Ja mitä tarkoitetaan ns. saksan parkeilla??
siis onko ominaisuus? ja miten se on poistettavissa??
golf 3 variant. -99 ajovalot päällä, samalla kun virratkin
Valvoja: ffp jäsenet
Olisikohan siellä TFL-pinni kytketty valokatkaisijan takana, muistaakseni siitä on jossakin päin foorumia juttua.
Saksan parkit tarkoittaa, että kun virrat on poissa ja vilkku esim. vasemmalle, sen puolen parkit palavat. Vanhemmissa ainakin sai deaktivoitua katkaisemalla virtalukon pohjasta ohut harmaa johto.
Saksan parkit tarkoittaa, että kun virrat on poissa ja vilkku esim. vasemmalle, sen puolen parkit palavat. Vanhemmissa ainakin sai deaktivoitua katkaisemalla virtalukon pohjasta ohut harmaa johto.
Näissä viimeisissä mk3:ssa on automatiikka, kuten mulla on "Jetassa". Automatiikka toimi alunperin kokonaisuudessaan koodiltaan E-päätteisessä valokytkimessä. Sen kusahdettua vaihdoin normaalin katkaisijan, jolloin jäljelle jäi tuo päiväajovalotoiminto. Mua se ei haittaa pätkän vertaa - harmittaa vaan kun noita E-mallin katkaisijoita ei ole hirveästi saatavilla, jolloin automatiikka toimisi ilman virityksiä täydellisesti.
Eikös se radio toimi kun käytät virrat päällä, vedät nollille ja jätät avaimen virtalukkoon, joka on tällöin painautuneena pohjaan.
tai kuunnella radioo yms..
Eikös se radio toimi kun käytät virrat päällä, vedät nollille ja jätät avaimen virtalukkoon, joka on tällöin painautuneena pohjaan.
Löytyi se ohjekin: http://www.ffp.fi/index.php?mid=2&pid=167
Itse toteuttaisin tuon niin, että releitten ohjaus tulisi laturin D+ -liittimeltä, Näin päivävalot palaisivat vain moottosin ollessa käynnissä.
Itse toteuttaisin tuon niin, että releitten ohjaus tulisi laturin D+ -liittimeltä, Näin päivävalot palaisivat vain moottosin ollessa käynnissä.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”