Vahasuosituksia MUSTALLE autolle..
Valvoja: ffp jäsenet
Vahasuosituksia MUSTALLE autolle..
Kokemuksia ja suosituksia vahahankintaan mustalle autolle. Parina kesänä käytellyt AutoGlymin Ultra Deep Shinea, joka ainakin ko. merkin tuotteista ollut mustan kanssa varsin hyvä. - Kiiltää kivasti ja "peittää" iän tuomat pikkunaarmut/pyörteet.
Itse olen nyt muutamaan myllyttämääni autoon laittanu PoorBoysin Black Holea ja siihen päälle kunnon carnauba-vahan tai sealerin. Omassa autossa on tällä hetkellä BH + Collinite 845 pinnassa.
Glymin Ultra Deep Shinea olen myös kokeillut, mutta se sotkee muoviosat todella ikävästi. BH taas ei lainkaan. Pohjavahana myös Glymi menettelee, mutta päällimmäisenä sen kesto on aivan onneton, kuten muidenkin merkin vahojen.
Glymin Ultra Deep Shinea olen myös kokeillut, mutta se sotkee muoviosat todella ikävästi. BH taas ei lainkaan. Pohjavahana myös Glymi menettelee, mutta päällimmäisenä sen kesto on aivan onneton, kuten muidenkin merkin vahojen.
Juuriki tuota malcon tuotetta tarkotin, hyvälle pohjalle tehtynä kestää mun mielestä ihan OK. Ja en itse ole ainakaan törmännyt saatavuusongelmaan. Mielenkiinnolla minäkin kuulisin yleisvahasuosituksia; pitäisi olla nopeatöinen, väh. gallonan purkeissa saatavana, hyvä kiilto ja kesto, toimivan käytännössä kaikilla pinnoilla, hinta kohtuullinen ym. Ennen meillä töissä käytettiin prestan Fast Waxia, mutta sen koostumus muuttui ja uusi on aika kuraa vanhaan verrattuna.
Sama toimii VAG:n maaleille kautta linjan, vai onko maalipinnat erilaisia merkkien välillä? Jos nyt saman aikakauden tuotoksista jutellaan?
Nimimerkillä alkaa kaveriporukassa olemaan noita mustia VAG:ejä aika paljon, käsivahaus autoille porukalla tekisi hyvää sekä autoille että kaveriporukalle. Kalja toisessa kourassa. :)
Nimimerkillä alkaa kaveriporukassa olemaan noita mustia VAG:ejä aika paljon, käsivahaus autoille porukalla tekisi hyvää sekä autoille että kaveriporukalle. Kalja toisessa kourassa. :)
itsellä on myllytysaineista parhaat kokemukset Menzernasta. Ultimate Compoundilla en omaan autoon saanut aikaiseksi kuin hirveitä hologrammeja ja muutaman pesun jälkeen samat naarmutkin tulivat taas esille. IMO täysin yliarvostettu tuote, joka sisältää naarmuja peittäviä aineita, toisin kuin Menzernan tuotteet.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”