Audi A6 c5 vakionopeudensäätimen viiksen vaihto (-97)
Valvoja: ffp jäsenet
Audi A6 c5 vakionopeudensäätimen viiksen vaihto (-97)
Eli tosiaan viiksi pitäis vaihtaa. Kysynkin nyt että miten se ratti irrotetaan? Eli ensin akku irti ettei bagi laukea. Sitten millä tavoin toi ratti irtoo, pitääkö mistä ensin purkaa yms?
Taitaa mennä aika samalla tavalla Passatissa, eli josko tästä olis apua:
Akku irti, varoaika n. 10min, maadoita itsesi runkoon ennen liittimien hiplausta.
Ratin takana kummallakin puolella puolien lähellä löytyy varmaankin reiät, joiden sisällä on jousikiinnikkeet. Jousikiinnikkeet vapautuu pitkällä mutta ohuella talttapääruuvarilla, todennäköisesti a6:ssakin vääntämällä oikeasta kohtaa rattipylväästä poispäin. Oikean kohdan hakeminen, vaikka tuon on tehnyt jo monta kertaa, on aika hankalaa ja pitää suorittaa mutu-pohjalta riittävää varovaisuutta käyttäen. Kummatkin kiinnikkeet irti ja sen jälkeen bagin liitin irti -> bagi turvalliseen paikkaan säilöön työn ajaksi.
Sen jälkeen rattipylvään muovien irroitukseen.
Akku irti, varoaika n. 10min, maadoita itsesi runkoon ennen liittimien hiplausta.
Ratin takana kummallakin puolella puolien lähellä löytyy varmaankin reiät, joiden sisällä on jousikiinnikkeet. Jousikiinnikkeet vapautuu pitkällä mutta ohuella talttapääruuvarilla, todennäköisesti a6:ssakin vääntämällä oikeasta kohtaa rattipylväästä poispäin. Oikean kohdan hakeminen, vaikka tuon on tehnyt jo monta kertaa, on aika hankalaa ja pitää suorittaa mutu-pohjalta riittävää varovaisuutta käyttäen. Kummatkin kiinnikkeet irti ja sen jälkeen bagin liitin irti -> bagi turvalliseen paikkaan säilöön työn ajaksi.
Sen jälkeen rattipylvään muovien irroitukseen.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 17 vierailijaa