Eli nyt rupee olemaan autoilu jo vaikeeta. Viime kesänä alkoi ilmetä pieniä ongelmia. Ongelmat alkoivat kun kerran kesällä auto ei meinannut lämpöisenä lähteä käymään seistyään vartin. Pienen sahauksen jälkeen se kuitenkin lähti ja tyhjäkäynti nousi hetkeksi 1100:aan. Kun painoi kaasua, kierrokset ensin hieman tippuivat ja sitten vasta kierrokset nousivat. Konehuoneesta kuului semmoinen ääni, kuin joku läppä aukeaisi myöhään. Eli kun läppä tuntui olevan kiinni, kierrokset hetkellisesti sakkasivat mutta heti perään sen auettua auto otti normaalisti kierroksia. Huomasin myös että ilmanputsari tärähti joka polkasulla.
Ajan mittaan tempauksia alkoi ilmetä tiuhempaan, nyt ne ovat päivittäisiä. Tällä hetkellä voi melkein 50% todennäköisyydellä sanoa ettei autoa saa käymään lämpöisenä. Joutuu siis odottamaan 1-2 tuntia että kone jäähtyy. Jos auton kuitenkin saa lämpösenä sahattua käymään ettei akku lopu, niin kierrokset yleensä leijuu ja auto saattaa yhtäkkiä sammua uudestaan. Ikäänkuin ryyppy menisi pois päältä ja game over. Hetken sahaamisen jälkeen alkaa myös bensa haista voimakkaasti.
Käyntiinlähtöongelma lämpöisenä A6 -97
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 13 vierailijaa