Raadon ajonesto
Valvoja: ffp jäsenet
Raadon ajonesto
Morjens. Viikonloppuna rakas veljeni lainas autoa ja painoi kaukosäätimen napin hajalle niin ettei enää keskuslukkoa ja ajonestoa saa sitä kautta pois. Tietääkö kukaan saako ajoneston pois muulla tavalla kuin kaukosäätimestä? Muistelisin että minulle aikoinaan autoa kauputellut äijä sanoi että sen saa päältä ilman kaukosäädintäkin. On vaan ukon yhteystiedot kadonneet niin ajattelin josko joku täältä osais neuvoa.
Onko Corradoissa muka alkuperäisiä ajonestoja? Mä olen ollut siinä käsityksessä että ei, mutta jos olen väärässä niin viisammat saa taas korjata.
Sellasta se on. Kerran olen omaani lainannut velipojalle, ja kyllä sen vatipään sai silloin käydä hakemassa tien varresta... Noh, ei kai se sille laturin hajoamiselle mitään voinut, mutta kylläpäs se vaan sattui niin sopivasti :D
Jos ei muuten asia selviä, niin TraFiltahan sä saat selville sen entisen omistajan tiedot.
Viikonloppuna rakas veljeni lainas autoa ja painoi kaukosäätimen napin hajalle
Sellasta se on. Kerran olen omaani lainannut velipojalle, ja kyllä sen vatipään sai silloin käydä hakemassa tien varresta... Noh, ei kai se sille laturin hajoamiselle mitään voinut, mutta kylläpäs se vaan sattui niin sopivasti :D
On vaan ukon yhteystiedot kadonneet
Jos ei muuten asia selviä, niin TraFiltahan sä saat selville sen entisen omistajan tiedot.
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”