Raadon ajonesto

Kori, alusta, renkaat, autosähkö yms. bensa- ja dieselmalleille yhteinen keskustelu

Valvoja: ffp jäsenet

Jugi-
-

Raadon ajonesto

ViestiKirjoittaja Jugi- » 1.11.2010 8:14

Morjens. Viikonloppuna rakas veljeni lainas autoa ja painoi kaukosäätimen napin hajalle niin ettei enää keskuslukkoa ja ajonestoa saa sitä kautta pois. Tietääkö kukaan saako ajoneston pois muulla tavalla kuin kaukosäätimestä? Muistelisin että minulle aikoinaan autoa kauputellut äijä sanoi että sen saa päältä ilman kaukosäädintäkin. On vaan ukon yhteystiedot kadonneet niin ajattelin josko joku täältä osais neuvoa.

Jimme
-

ViestiKirjoittaja Jimme » 1.11.2010 10:58

Eikö muka pelkällä avaimella starttaa? Vara-avain? Ainakin näissä tuoreemmissa avaimessa on erillinen koodisiru, joka juttelee ajoneston kanssa automaattisesti kunhan avain on sopeutettu autoon. Omassa ainakin pelaa hienosti avasi ovet sitten kaukosäädöllä tai lukosta avaimella.

Juvonen
-

ViestiKirjoittaja Juvonen » 1.11.2010 11:10

Eiköhän noin vanhassa ole joku jälkikäteen asennettu purkki. Yleensä niissä on joku nappi jossain siltä varalta jos kaukosäädin ei toimi.

Jugi-
-

ViestiKirjoittaja Jugi- » 1.11.2010 11:23

Juu oiskohan tuo sittenki jälkiasenteinen. Minä luulin että se ois iha tehtaalla siihen lyöty. Pitänee tutkia töitten jälkeen lähemmin.

Eemeli
-
Viesti:

ViestiKirjoittaja Eemeli » 1.11.2010 11:32

Onko Corradoissa muka alkuperäisiä ajonestoja? Mä olen ollut siinä käsityksessä että ei, mutta jos olen väärässä niin viisammat saa taas korjata.
Viikonloppuna rakas veljeni lainas autoa ja painoi kaukosäätimen napin hajalle

Sellasta se on. Kerran olen omaani lainannut velipojalle, ja kyllä sen vatipään sai silloin käydä hakemassa tien varresta... Noh, ei kai se sille laturin hajoamiselle mitään voinut, mutta kylläpäs se vaan sattui niin sopivasti :D
On vaan ukon yhteystiedot kadonneet

Jos ei muuten asia selviä, niin TraFiltahan sä saat selville sen entisen omistajan tiedot.

Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”