Vanhan(1J0 906 627) N75 venttiilin tilalle myytiin uudenmallinen (06A 906 283 F) venttiili. Enkä siinä sitten hoksannut kysyä asennuksesta, kun siinä on erillain noi kolme putki lähtöä.
Miten se kuuluu kytkeä?
Vastaava uusi löytyy täältä sivulta 2
http://www.ksms.cz/administrace/mod_obsah/data/6/download/PG02_2008.pdf
Täällä vanha malli
http://www.worldimpex.com/parts/german-pressure-converter-for-turbo_117576.html
Uuden N75 kytkentä[Ratkaistu]
Valvoja: ffp jäsenet
Uuden N75 kytkentä[Ratkaistu]
Viimeksi muokannut Jannu, 7.3.2009 10:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
vag-commi näyttää että n75 on sökönä. Noh, soitin marmoritiskille ja kysyin että mikä osa numero tuo mulla on, sen kun sai tietää rekkarin perusteella. Osanumeroa 1h0-906-627 tarjottiin marmorilla. Käyköhän tuohon nyt mikään muu N75 vaan pitääkö sen olla just tuon numeroinen? Käykö esim osanumero 06A-906-283-F. ?
Ne varmaan tietää suoraan kellä etkat sun muut on..
Kävimpä tarkastamassa oman n75 numeron. 026-906-283f. eli tuon 1h0... voi unohtaa koskan liitinkin oli erilainen. Tuon 06A.. ja 026... käypäsyys on nyt kysymyksenä että toimiiko?
Ne varmaan tietää suoraan kellä etkat sun muut on..
Kävimpä tarkastamassa oman n75 numeron. 026-906-283f. eli tuon 1h0... voi unohtaa koskan liitinkin oli erilainen. Tuon 06A.. ja 026... käypäsyys on nyt kysymyksenä että toimiiko?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa