-03 passatin takapenkin kattovalot
Valvoja: ffp jäsenet
-03 passatin takapenkin kattovalot
Kuinkas moisesta kuoret lähtee irti. Jostain syystä on nyt jo toista talvea molemmat pimeenä. Ei siis pala kummallakaan puolella missään asennossa mikään. Tarttee kattoo onks polttomiot kunnossa, tai saako ees sähköä. En vaan uskalla kiskoa väkisin kuoria auki, kun ei o harmainta hajua miten ne aukee. Menee paskaks TAAS vaihteeks jos ees hipasen...
Muistelisin että keulan puolella on jousiklipsi, jota meisselillä painamalla valokehys irtoaa.
Omassani on ollut kontaktihäiriöitä, minkä johdosta ei ole valoa tullut. Joten polttimoa joutui heiluttelemaan ja kun kontakti löytyi niin sitten teipillä varmistamaan että polttimo pysyy suosiollisessa asennossa. Häpeäkseni joudun tunnustamaan, etten älynnyt miten polttimon saa irti.
Omassani on ollut kontaktihäiriöitä, minkä johdosta ei ole valoa tullut. Joten polttimoa joutui heiluttelemaan ja kun kontakti löytyi niin sitten teipillä varmistamaan että polttimo pysyy suosiollisessa asennossa. Häpeäkseni joudun tunnustamaan, etten älynnyt miten polttimon saa irti.
no hitto, pitänee huomenna rikkoa ne klipsut sitte meisselin kera :) Mulla on kans kutinaa etät joku muu ku polttimovaiva toi on, ne tais mennä kaiks suht samaan aikaan jo vuos pari sitten pimeeks. Tosin nyt ekaa syksyä kersa takapenkillä istuimessa, niin on vähän orpoa sitä siellä pimeessä köyttää vöihin ja irroittaa ku ei nää yhtään mitään.
Mullakin oli Passatissa samaa vikaa. Korjaantui muistaakseni polttimon kannan alle taittuvia johtimia nostamalla, jolloin kontakti pohjan kanssa parantui.
Nyt en enää muista miten polttimo lähti iriti, mutta kyllä sen jotenkin ujuttamalla sieltä sai paikkoja rikkomatta. Itse valaisin on tosiaan klipsillä kiinni.
Nyt en enää muista miten polttimo lähti iriti, mutta kyllä sen jotenkin ujuttamalla sieltä sai paikkoja rikkomatta. Itse valaisin on tosiaan klipsillä kiinni.
Se koko valopaketti siitä tulee ulos. Raottaa sitä auton etupäänpuoleista sivua ja vaikka meisselillä painaa sitä metalliklipsua ja vetää, jolloin se pitäis pullahtaa ulos.
Mulla oli se sensorimallinen, missä on ne hälytutkat, niin oli joku specialpoltin minkä kävin sitten oikein marmorilta tilaamassa.
Tuossa kuvassa siis tutkilla oleva valo, mistä ton jousen hahmottaa.
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=130373947720
Mulla oli se sensorimallinen, missä on ne hälytutkat, niin oli joku specialpoltin minkä kävin sitten oikein marmorilta tilaamassa.
Tuossa kuvassa siis tutkilla oleva valo, mistä ton jousen hahmottaa.
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=130373947720
Palaa sivulle “Tekniikka - Yleinen”