Hei!
Borasta taitaa olla bypass vaihtokunnossa, joten sen suhteen kyselisin vaihtaneilta kokemuksia.
Kannattaako bypass korvata käymällä marmoritiskiltä samanlainen kuin aikaisempi vai saako tähän koneeseen jotain ns. kestävämpää samasta paikasta? Eli siis OEM-bypassia etsin. Jotakin olen lukenut TT:n bypassin vaihdosta kyseiseen koneeseen, millä nimellä sitä sieltä pitäis kysyä ja käykö se ihan heittämällä vanhan tilalle?
Lisäksi, kyseisen osan sieltä ostaneet: paljonko kustansi?
Kiitokset vastauksista.
Bypassin vaihto / 1.8T AUM Bora
Valvoja: ffp jäsenet
Jotkut vannovat mäntätyyppisen jousiviritteisen bypass-venttiilin nimeen. Toisten mielestä taas vakio kalvotyyppinen (myös TT:n värkki) riittää.
Mäntämallinen vaatii huoltoa: putsausta ja rasvausta noin parin vuoden välein. Boschin alkuperäiset mallit taas ovat huoltovapaita, mutta kestävät minkä kestävät.
Kaksi eri kuppikuntaa.
Mäntämallinen vaatii huoltoa: putsausta ja rasvausta noin parin vuoden välein. Boschin alkuperäiset mallit taas ovat huoltovapaita, mutta kestävät minkä kestävät.
Kaksi eri kuppikuntaa.
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 24 vierailijaa