Joo elikkä tämän mallinen vento löytyis ja viikko sitten pamahti vaihdelaatikko paloiksi ja mitä nyt olen käyttöautolta kysellyt niin ei löydy omaa laatikkoa ja uusi maksaa tuhottomasti.
Mietin että sopiiko tohon ventoon mikään muu vaihdelaatikko, joka olisi samoilla välityksillä. Paljon on puhuttu että 3koppasesta golffista menis suoraan.
VW Vento GL 2.0 -94
Valvoja: ffp jäsenet
2.0 koneeseen sopii vain paksummalla kytkinakselilla olevat. Eli vaihtoehdoiksi jää kaksilitraisen vaihteisto tai 16V kakkiksen vaihteisto (jollaisen itse heitin omaani hajonneen tilalle).
Tietty muutkin käy, mutta joutuu sitten vaihtelemaan ja sovittelemaan vauhtipyörää, kytkintä, vetareiden laippoja jne.
Tietty muutkin käy, mutta joutuu sitten vaihtelemaan ja sovittelemaan vauhtipyörää, kytkintä, vetareiden laippoja jne.
Jos se on 020 laatikko, niin tarvii vaihtaa vain kytkinlevy pikkuakseliseen. Eli kytkin on vaijerilla ja vaihteet toimii vivustolla.
Vetarin laipat on helppo vaihtaa vanhasta laatikosta, jos uudessa on 90mm laipat.
02A kytkinnesteellä ja vaihteet vaijerilla. Kaikissa pitäs olla samankokoset pääakselit. (tietääkseni)
Vetarin laipat on helppo vaihtaa vanhasta laatikosta, jos uudessa on 90mm laipat.
02A kytkinnesteellä ja vaihteet vaijerilla. Kaikissa pitäs olla samankokoset pääakselit. (tietääkseni)
Palaa sivulle “Tekniikka - Bensa”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 95 vierailijaa