ViestiKirjoittaja Wuzzy » 7.9.2010 10:00
Muiden perusjuttujen ohella eniten varmaan kannattaa kiinnittää huomiota moottorin käyntiääneen, niin tyhjäkäynnillä, kuin kierroksia hitaasti lisäten. Jos missään vaiheessa kuuluu yhtään sellaista epäilyttävää rohinaa tai rallatusta moottorista kuskin puolen päädystä, niin mitä ilmeisemmin jakoketjujumppa on luvassa. Siihen saa varata aikaa ja rahaa. Netissä on kyllä ääniklippejä (esim. youtube) miltä tuo kuulostaa.
Toisekseen vikakoodit kannattaa lukea ja kysellä nelivedon (haldexin) huolloista / onko ohjainboksi alkuperäinen? (~900e jos laukeaa, ruotsista performace osa satku-pari huokeammin)
Vaihteistosta kakkonen voi olla vähän huono menemään silmään, mutta näin kesäisin sitä ei välttämättä huomaa. Taitaa olla aika monissa golfeissa eri moottoreilla ja laatikoilla tätä ongelmaa. Muutenkin kepissä voi tuntua välyksiä...
On tuolla 2.8:lla kyllä mukava ajaa.